TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 22. juni 2019 via mobile enheter

10 år siden jeg spiste her sist - alt for skjeldent, dessverre. Må virkelig si at dette har blitt et topp sted med en flott atmosfære - koselig marina med flotte utearealer. Fruen og min far valgte bacalao - og den ga god resonans rundt bordet. Selv valgte jeg stekt klippfisk med eplepuré, bacon-potet puré med chorizo. Klippfisken var en anelse for mye salt, men totalinntrykket holder til toppkarakter. Mye og god mat fot pengene.
Stay the course and Godspeed!

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Roar B
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Et hyggelig hotell med herlig mat og drikke. Kjempe koselig betjening. Vi ble tatt i mot av Maren, og deretter overtok Ellen, som driver stedet. Blide og herlige. Det var som vi kom til familien. Anbefales på det varmeste. Naturen rundt gjør også noe med en.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Torild2013
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Fine lokaler og trivelig betjening. Dessverre var biffen vi bestilte overtaket og uten mye smak. Desserten var grei.

Plassen redder mye på beliggenhet og natursjarm. Men håndverket kunne definitivt vært bedre.

Takk, Tarciryan
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Dette er en skjult perle
Vi kom båtveien, la til og satt på brygga og spiste pizza og tok en øl.
Super service - mååååå besøkes
Idyllisk og flott - rett og slett magisk.
Veldig hyggelig betjening, storskjerm for fotball og bra utvalg av mat

Takk, 211evab
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Ett nydelig sted med god mat og drikke. Relativt nyoppusset og trivelig. Kortreist mat og innslag av lokal drikke. Alltid hyggelig og blid betjening med god service. Anbefales på det varmeste. Vel bekomme!

Takk, 872p_lb