Ola R
      kr 2 077
    44.2 km fra Kuringen Bryggehotell
    Se flere hoteller i Åfjord
    Anmeldt 20. juli 2020

Et sjarmererne brygge hotell med herlig vertskap, god mat og nydelig beliggenhet! Virkelig verdt et besøk. Det ligger i naturskjønne omgivelser ute i havgapet. God standard på rom og flotte lokaliteter i gammel og ny stil.

Takk, BKSW
    Anmeldt 22. juni 2020 via mobile enheter

Med strålende vær hele helga ble dette en opplevelse av de sjeldne. Hotellet ligger idyllisk til innerst i ei lun vik. Her kan du nyte en nydelig middag praktisk talt på sjøen og fortsette med god drikke til sola går ned. Koselig stemning. Mye båtliv. Pene, rene og praktiske rom og et supert vertskap. Vi var 16 pers fra 9 til 70+ som tilbrakte helga der og alle storkoste seg.

Vi kommer gjerne igjen!

Dato for oppholdet: juni 2020
    2  Takk, SnowMaxxYT
    Anmeldt 22. juni 2020

Anbefaler dette stedet på det varmeste. Veldig god service, hyggelig betjening og deilig mat. Fine rom og flott utsikt fra balkongen. Vi slappet av og koset oss masse. Tusen takk for at dere gjorde oppholdet vårt så fint. Vi kommer gjerne tilbake 💓

Dato for oppholdet: juni 2020
    Takk, 129elisabethb
    Anmeldt 18. august 2019 via mobile enheter

Plassen er så fin, intimt og koselig. Rommet var så fin. Senga skulle vært litt bredde enn 75 cm ellers god å ligge i. Service på hotell er knallbra. De som driver hotell er trivelig og tilgjengelig. Frokosten er bra, alt er laget fra bunnen av. det er Internett på rommet og kan bruke chromecast for å se TV.
    Anbefales plassen å besøke !

Dato for oppholdet: august 2019
    Takk, Tula0808
    Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Utrolig vakker marina med skjermet beliggenhet. Mye båttrafikk, artig å se! Ble både tur til Harbakhula og kajakkpadling (gratis utlån) før middag. Maten var god, men vi hadde forventet mer gourmet pga omtaler og anmeldelser. Bortsett fra kalv, laks og bacalao var det fokus på pizza og burger. Vi kommer nok uansett tilbake hit! 👍🏻

Dato for oppholdet: juli 2019
    Takk, Bjoerk1-82