Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Kom til Kuringen i båt og ble godt mottatt.
Badstuer og vedfyrte badekar sto klar
Fine kaiforhold m/strøm, fantastisk mat, personalet var av den gjestfrie og blide sorten - helt fantastisk!

Flotte leiligheter

Kommer tilbake med første mulighet ☀️

Takk, Michal R
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Koselig spisested ved småbåthavna. God mat med noe både for den som vil ha sjømat og for den som heller vil ha burger. Spennende lokalt øl på fat. Trivelig betjening. Vel verdt et besøk om man passerer Stokksund enten med bil eller båt. En perle av et sted!

Takk, vidarwe
Anmeldt 14. mai 2021 via mobile enheter

Vi ankom med båt, og hadde en meget god og hyggelig og velsmakende middag. Hyggelig betjening. zarzuella (fiskegryte) anbefales, bacalao og burger anbefales! Pannekakene til dessert kunne vi heller byttet ut med et alternativ. Vi kommer gjerne tilbake !

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, steinwi
Anmeldt 19. september 2020 via mobile enheter

Stokkøya og Stokksund har mer å by på. Kuringen bryggehotell og restaurant. Vi var 6 eldre menn på tur som valgte Kuringen for en bedre middag. Og for et sted, hyggelig mottatt av Ellen som mikset en fortreffelig Gin-Tonic basert på det lokale gin granskuddet. Forretten var lokal jomfrusild, (matjes). Deilig. Hovedretten spansk Zarsuela, tomat og anis saus rundt fileter av torsk, steinbit og breiflabb. Imponerende å holde fisken så riktig varmet i ei så stor gryte..Vinvalget med tysk Spätburgunder til ære for kokken.Med vennlig service ble dette minneverdig, Anbefales

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, KjellF_12
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Liten idyll ved fjorden. Godt skjermet for vær og vind. God havn om du skulle komme sjøveien.
Hyggelig vertskap og en perle ved fjorden. Absolutt verdt ett besøk.
Bestill gjerne i forkant da dette er et populært sted

Takk, 158olar