eDreams
Vio.com
Agoda.comUSD 123
Etrip
Anmeldt 18. oktober 2018

Fikk et rom i kjelleren, innerst i en korridor, vinduet var 30 cm over bakkenivå og under en terrasse. Dusjhode passet ikke til veggfeste og det var ingen skap etc på badet hvor du kunne legge ting på. Rommet var pusset opp men var veldig gulvkaldt siden det lå i kjeller. ikke penn, papir etc på rommet. Kjøpte middag, buffe som var åpent fra kl. 18 til 21. Var der kl 19:30 og laksen smakte ok. Vet ikke hvordan kjøttet smakte da det var tomt 1,5 time før middagen stengte og de begynte å vaske anretningen kl. 20:00. I forbindelse med jobb bor jeg på hotell ca 100 netter i året, noe jeg har gjort i 20 år og dette hotellet skuffet meg veldig. Veldig hyggelig folk i respepsjonen var det men total inntrykket gjør at jeg ikke vil bruke dette stedet mer. Da jeg bestilte rommet 3 uker før jeg ankom og fikk pris på kr. 1450.- så trudde jeg at jeg fikk et stort og fin rom, men der ble jeg skuffet.

Romtips: Ikke kjeller
Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Selger2015
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Fosen Fjordhotell i Åfjord er et gammelt hotell. Noe det også bærer preg av. De holder nå på og renoverer rommene, og vi var heldige og fikk av de nyrenoverte rommene. Men de burde pusse opp baderommene også. De holder dessverre ikke god nok standard.
Pluss for den svært så hyggelige og serviceinnstilte betjeningen, gode frokosten og smakfulle middagen.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, frodet192
Anmeldt 2. oktober 2018

Med to av Norges beste lakseelver i umiddelbar nærhet er beliggenheten i en klasse for seg. Kort vei til veldig koselig sentrum. Gode parkeringsmuligheter og uten avgift :-). Servicen er bra men kan være litt mer våken å ikke la andre snike i køen ved inn-sjekk, litt mer proaktiv med innhenting av glass og bestilling av drikkevarer, positivt at jeg fikk spise frokost ekstra sent . Senga var bra, rommet og badet var i stil med sykehjem fra 1980 tallet, men pga stort belegg skal dette pusses. Halve hotellet er pusset opp og resten skal tas i løpet av noen år. Utearealene ved vannet disponeres fritt noe som noen tok seg vel tilrette ved å okkupere flere grupper og ha med medbrakt kunne det virke som). Bygget trenger noen som holder orden på detaljer som malingssøl, spruke lister osv. Det er ikke markedsført så mange aktiviteter, selv med er masse å gjøre. Personlig skulle jeg ønske at jeg kunne leie meg fiskeutstyr og kanskje guide og prøve meg på laksfikse i en time eller to. Som sagt enormt potensial.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, sasundvold
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Har dette overnattingsstedet egentlig lov til og kalle seg hotel? Eller er dette noe de har funnet på selv, fra og være B&B.

Rom man blir deprimert av. Tydligvis i «konstant oppussing» Uten at rommene er vesentlig oppusset. Nye dører og vindu og ny tv...? (Ja dette var av rom de kaller oppusset)
Er vel det nærmeste man kommer et slitent eldresenter.
Slitne vegger,maling, interiør, gardiner, elektrisk og belysning.

Og dette til en usedvanlig høy pris!
Mitt første og siste besøk.
Blir alternativet hotel litt unnav neste gang, eventuelt stokkøya sjøsenter/ørland kysthotell etc.

Føler meg på grensen til lurt etter dette besøket.. «Hotell»..

Eneste pluss er en pen og hyggerlig matsal, hadde bare den hadd sengeplasser for overnatting..

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 814sindree
Anmeldt 8. juli 2017 via mobile enheter

Først - hotellet er ikke nytt og fancy, men rommene er praktiske og sengene gode.
Hotellet byr imidlertid på en fantastisk service og løser "alt". Frokosten er ypperlig og baren har alltid noe godt å by på. Dette er en liten perle i Åfjord på Fosenhalvøya og anbefales virkelig. Takk for 2 supre dager her. Vi ser ikke bort fra at det blir et besøk senere med for eksempel fisketur.

Dato for oppholdet: juli 2017
3  Takk, roya99