Priceline
Agoda.comUSD 114
FindHotelUSD 114
ZenHotels.com
Anmeldt 7. juni 2021 via mobile enheter

Vi hadde spandert overnatting på vår sønn i forbindelse med hans 25 års dag, og håpet selvsagt å få ett rom hvor han og kjæresten kunne ha en hyggelig opplevelse.
Istedet ble de plassert i kjelleren, via ett lager? tilfluktsrom? inn i en gang hvor det var tydelig at de drev å malte. Rommet var det tristeste jeg noen gang har sett, og rent var det heller ikke.
I tillegg prøvde min niese å bo der på lørdag, men de dro på grunn av det dårlige rommet.
Vet hotellet har penere rom, og at det ikke var fullt på den aktuelle dagen, så hadde håpet å få noe bedre når de viste at han skulle feire bursdag.
Heldigvis er service, mat og utendørsområdene helt fantastiske på hotellet, så dra dit for mat men ikke ligg over.

1  Takk, LizCamillaS
Anmeldt 30. januar 2021 via mobile enheter

Var på hotellet søndag til torsdag. Dette er et fantastisk hotel. Nå skal det sies at rommet jeg hadde var helt greit. Det som gjør det faktisk er de ansatte, maten, atmosfæren i lobby/resepsjonen og servicen man får på dette hotellet!
Mer serviceinnstilte ansatte skal du lete lenge etter! Der gjør alle det de kan for at du skal få d som du vil, enten det er snakk om bagateller eller litt større ting.
Og kokken!! Hva kan jeg si!?!? Her har du en kokk som virkelig kan lage mat! De deiligste sauser, kjøttboller, fløtepoteter, biff og thai gryte! Han er faktisk når det kommer til mat, OG en super hyggelig fyr som er blid å positiv!

Her blir jeg å komme tilbake!!

Dato for oppholdet: januar 2021
Reisetype: Reiste alene
Takk, jorgenl41
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Fosen Fjordhotell. Flott beliggenhet - nydelig mat og vin. Gourmet mat♥️BilligFantastisk personale både på kjøkken - servitør og eier. Vi kommer igjen
Flott utsikt til elv med laksen hoppende og solen skinte☀️

Takk, 428marith
Anmeldt 26. mai 2019 via mobile enheter

Lå på nyoppusset rom i 2 etg. Svært gode senger, og trivelig og lyst rom. Resepsjon og frokostsal var også oppusset og hadde god atmosfære:) noe forbedringspotensiale på utvalg i frokosten. Og noe svakt utvalg av snaks og bar på kvelden
Kommer gjerne tilbake.

Svært hyggelig betjening!

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, roarskaldebo
Anmeldt 13. februar 2019 via mobile enheter

Gammelt hotell, som nok blir flott som nyrenovert. Grei frokost, god service og hyggelig personale. Rommet var utdatert og inventaret var slitt, men sengen var god. Badet var knøttlite, hadde sparedusj og dusjforheng, og det ble vann over hele badet da jeg dusjet. Det blir det nok lettere å anbefale et opphold her etter oppussingen – det ser ut til å bli riktig stilfullt.

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, mariean1755