Anmeldt 7. juni 2021 via mobile enheter

Beliggenheten på denne campingplassen er fin, men...
Dyrt: Har aldri betalt mer for en teltovernatting
Bråkete: selv på en søndag er det mye støy fra omgivelser.
Lite fasiliteter: kun 2 toaletter, ingen campingkjøkken e.l.
Utrivelig...

Takk, Enno S
Anmeldt 18. november 2020

Vi var 10 personer som besøkte SUB-huset i 2 netter på firmatur, og vi måtte ha hvert vårt rom som følge av coronatiltak. Alle rommene var forskjellige og hadde sine morsomme særegenheter.
Maten på strandbaren var fantastisk. Fikk en nydelig rett av lokal villsau den første dagen. Den andre dagen fikk vi fisk som smakte godt (Og det kommer fra en som vanligvis ikke kan fordra fisk). Lunchen var også utmerket.
Det var kraftig vind og masse regn når vi var der, og det gav en egen opplevelse i seg selv å sitte innenfor glasset på strandbaren mens været herjet utenfor.
Alt de hadde til frokost var nydelig, men utvalget kunne vært bedre. Tinnved-syltetøy var eksempelvis både spennende og godt, men også det eneste syltetøyet de hadde.
Betjeningen var hyggelige og serviceinnstilte både på Strandgaten og SUBhuset. Vi spurte hvordan toalettene virket uten sisterne, og da fikk vi omvisning i "hemmelige" fasiliteter.
Jeg må avslutte med at beliggenheten i seg selv er verd turen. Naturen på Hosnasand er rå og brutal, vakker og romantisk, idyllisk og skremmende, alt på en gang.

Dato for oppholdet: november 2020
Takk, 4444helge
Anmeldt 23. august 2020

Flott beliggende med en herlig terrasse ned mot sjøen. Hyggelig betjening som ga god service. Hjelpsomme og ga god info. Vi valgte hovedretter og alle smakte svært bra. Vi var fire voksne som hadde en trivelig matopplevelse i et flott moderten arkitektonisk miljø.

5  Takk, travelmann3
Anmeldt 21. august 2020

Besøkte Stokkøya i ferien vår. Vi var håpefulle og gledet oss til 2 netter på Glamping.

Det første som møter oss når vi åpnet duken er dårlig renhold, vi ser at teltbunnen ikke er kostet/rengjort skikkelig og teltduken var preget av at folk har most insekt på den. Opplevelsen vår for en så stiv pris for å sove i et telt, var overhodet ikke til forventningene. Vi forventet at Glamping skulle være litt lukseriøst hvorav det å ha et telt som var tett slik at det ikke kom insekt inn. Dessverre krydde det av insekt av typen saksedyr som kom inn teltet konstant, her snakker vi opp i mot 100 kryp til sammen. De klatret både på gulv og opp gjennom teltduken og havnet i sengen - vi sov rimelig dårlig denne natten. Vårt eget fjelltelt er tett slik at det ikke havner insekt inn der, derfor forventet vi til en så stiv pris at det ikke skulle vært et problem. Vi varslet fra i resepsjonen som prøvde å ordne opp i form av insektsmiddel, men insektene fortsatte å komme inn. Vi er dog fornøyd med den gode servicen de viste, slik at vi fikk sjekket ut en dag tidligere uten å betale for den siste natten.

Videre var frokostbuffeen meget skuffende. Vi hadde trodd til en pris av 1500 kr pr. natt at det ville være mer enn 1 type brød og noen sorter pålegg. I tillegg var det bare en type yoghurt (naturell). Vi fikk i oss frokosten, men den sto virkelig ikke i stil med prisen på stedet.

Strandbaren var også oppskrytt i form av lite utvalg på mat (4 retter) og serverte det samme til lunsj og middag. Vi endte opp med å kjøre et stykke til en matbutikk for å få i oss lunsj. Deres 3 retters var god, men det var tydelig at personalet var preget av dårlig tid. Prisene sto absolutt ikke i stil med det de serverte og drikken på stedet var utrolig dyr. I tillegg hadde de heller ingen vanlig brus, bare spesielle drikker. Vi skjønner at dette er en del av konseptet, men jeg tenker at et sted som dette passer ikke helt for familie med barn, da må man ta med seg egen mat å grille.

Renholdet på stedet var særs dårlig, det synes vi var urovekkende, spesielt i en tid vi er inne i nå. Sanitæranleggene var tydelig forsømt med overfylt søppel, skitne vasker og gulv som ikke var rengjort tilstrekkelig. Sprit var satt rundt, men det hjelper lite når alt annet i utgangspunktet er skittent.

Stokkøya er en vakker plass med fin strand og fin utsikt, men det må forbedringer til.

1  Takk, 1Maeg2
Et Tripadvisor-medlem
Anmeldt 10. august 2020

Vi opplevde fasilitetene som dårlige ift prisen på oppholdet, spesielt sanitærforholdene. Renholdet i teltet (glamping) var heller ingenting å skryte av. Sengetøyet var slitt og kunne trengt en oppgradering (nupper og flekker). Det var heller ikke den beste servicen på strandbarene da de glemte oss, men maten vi spiste var god. Ellers nydelig natur og strand. Finest på en solskinnsdag selvfølgelig.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Et Tripadvisor-medlem