“Bamse”
Anmeldelse av Thon Hotel Bjorneparken

Thon Hotel Bjorneparken
Vurdert som nr. 5 av 7 Restauranter i Flå
Anmeldt 6. november 2018

Trivelig greit hotell og bo på når man skal i bjørneparken. Kanskje litt dyrt for standaren men greit nok.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, DragracerNorway

Anmeldt 16. oktober 2018

Vi bestilte dagens middag (kjøttkaker), med salatbuffe, dessert og kaffi/te. Salaten var grei, og tyttebæra var gode. Men kjøttkakene i brun saus var ikke noe særlig. Forrige gang vi spiste middag her var det mye bedre, så dette ble en nedtur.

Takk, AGV-Bergen
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Var her i september med små barn. Fint og nytt hotell med romslige og rene rom. God dusj, romslig bad, gode senger, stille rom, hyggelig betjening. God frokost med godt utvalg. Veldig fint at hotellet ligger i tilknytning til kjøpesenteret. Fin lekeplass utenfor. Smart-TV med Netflix. Kun såpe i dusjen, ikke shampo. Smart løsning for ekstrasenger som felles inn i skap. 1 km unna bjørneparken. Savnet lekekrok i frokostsalen.

Takk, torunnsu
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Et enkelt og greit hotell for familier som skal i Bjørneparken. God frokost, også for barn.
Synes det gikk veldig tregt med bestillingen. Om det var den ansatte eller systemet vet jeg ikke, men det tok 15 minutter for å få seg en kopp kaffe.

Takk, biritl
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Bodde på dette hotellet 1 natt. Vi hadde familie rom med 2 køyer som barna elsket. Rent og pent overalt. Kunne vært en vannkoker og minikjøleskapet på rommet, det var et stort savn. Men frokosten var enestående med eget buffe bord for barn

Takk, christianaY975QW

Reisende som så på Thon Hotel Bjorneparken, så også på

Har du vært i Thon Hotel Bjorneparken? Del dine erfaringer!