“Styr unna A La Carte på kvelden”
Anmeldelse av Thon Hotel Bjorneparken

Thon Hotel Bjorneparken
Vurdert som nr. 5 av 7 Restauranter i Flå
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Vi bestilte heldigvis mat 40 minutter før ankomst.
Nabobordet måtte vente nesten en time på maten.
Drikkebestilling etter at maten hadde kommet og det tok lang tid før drikke kom. De fleste var ferdig eller nesten ferdig med å spise når drikke kom.
Jeg er hverken fiskespesialist eller kokk, men hadde jeg servert så tørr torsk hjemme hadde jeg blitt flau.
Biffen var mør, men uten smak.
Anda var god, men potetstappen kald.
Ingen var vel spesielt fornøyd og mulig derfor ingen ansatte spurte om maten smakte?

1  Takk, 604geirs

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Tok med hele familien for å spise, måtte vente 70minutter fra vi bestilte til vi fikk maten. Hold dere unna! Da vil jeg heller anbefale MC på andre siden av veien.

Takk, Flemming B
Anmeldt 9. mai 2021 via mobile enheter

Vi opplevde, dessverre, dårlig service. Det var en rolig periode, så stressfaktor kan det ikke være.
Det virka rotete og de ansatte ikke særlig interessert i gjestene.
Menyen var kort, få retter, og maten var ikke noe høydare.

Vi skulle være i Flå i 2 dager, endte opp på en annen resturant i kommunen, og den var fantastisk.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, D6771JYdanielh
Anmeldt 19. november 2020

Jeg har bare gode tilbakemeldinger ang opphold og Gol Kommune i sin helhet på hva stedet har å tilby av det meste. Naturen, bjørneparken, Gol sentrum. Gol Camping har flotte hytter/leiligheter, Gol har mye av alt man kan tenke seg.

Dato for besøk: november 2020
Takk, Rallar-62
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Vi var her to ganger samme helg i forb. Bjørneparken. Dårlig service og fremstår meget rotete. Lang ventetid på meny, lang ventetid på mat, og når maten først kom var det rot med orderen. Dette fungerer rett og slett ikke for en barnefamilie og utålmodige barn.

2  Takk, johnd4567

Reisende som så på Thon Hotel Bjorneparken, så også på

Har du vært i Thon Hotel Bjorneparken? Del dine erfaringer!