“Ikke ta middagen her...”

Hallingeventyr Café og Handleri
Vurdert som nr. 4 av 4 Restauranter i Flå
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Ekstremt overpriset! 239,- kr for burgertallerken. Den burgeren var ikke verdt den prisen.
Kjøttkakene var medisterkaker, riktignok en stor porsjon og med både gulrot, kålstuing og brokkoli, samt potet. Men var rett og slett kjedelig på smak.
Pannekaker til barna; 4 fabrikklagde pannekaker til 110,- kr... god fortjeneste på den
Greit nok personale, men gikk tom for traktekaffe, ryddet ikke bord og hadde møkkete uniform (man blir ikke så møkkete i løpet av en vakt...)

Dato for besøk: september 2019
Takk, Frauwold

Anmeldt 25. august 2019

Dyrt, Halve selskapet fikk maten 30 min etter resten, gratis kaffe (halve koppen full av gruff)... Dette gidder jeg ikke mer. Sokna eller Flå heretter.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Ole-Anders01
Anmeldt 22. august 2019 via mobile enheter

På MC tur ble vi sultne, og bestemte oss for en rast med litt mat her. Ganske mye folk her , og vanligvis er det et godt tegn. Dessverre ble vi veldig skuffet . Vi bestillte 2 tallerkner med flesk og duppe. Etter 45 min venting måtte jeg etterlyse maten. Da «våknet» de opp og vi fikk servering etter få minutter til. Det var en stusselig porsjon ! 3 tynne fleskebiter som så mer kokt enn stekt ut... de lå å fløyt i noe som skulle være duppe , men som kun var en dårlig mjølgjevnet hvit saus. Noen få stekte! potetbåter og ikke noe kålrot stappe som er vanlig tilbehør. Og for denne herligheten skulle de ha kr 179,- !! Nei, dette var dårlige greier ! Synd for stedet er jo koselig. Det skal jo så lite til for å gjøre matopplevelsen litt bedre ! Styrer langt unna her neste gang vi er forbi....!

Dato for besøk: august 2019
Takk, trond116
Anmeldt 28. juli 2019

Etter å ha lest noen anmeldelser, var jeg litt bekymra. Ingen grunn. Vi var 10 stk som bestilte fem ulike retter. Alle smakte godt. Noen gulrøtter som kunne vært litt mer kokt, men ellers ingenting å utsette på maten. Maten kom innen rimelig tid. Bestillingen måtte skje på engelsk. Hvis det var noe betjeningen ikke forstod, kom en norsk dame ut og hjalp til.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Synneva S
Anmeldt 16. juli 2019 via mobile enheter

Dyrt og dårlig, kjøttkakene var harde og klumpete, tyttebærsyltetøyet varmt og brokkolien vassen og grå.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Csparbo

Reisende som så på Hallingeventyr Café og Handleri, så også på

Har du vært i Hallingeventyr Café og Handleri? Del dine erfaringer!