“Familien på fire er veldig”

Hallingporten Cafe & Bistro AS
Vurdert som nr. 4 av 7 Restauranter i Flå
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Familien på fire er veldig fornøyd, store og gode porsjoner, 650kr for 4 store middager med drikke! De tilbyr noe for enhver, norsk, thai og gatekjøkkenmat. Og hyggelig og hjelpsom betjening, anbefales!

1  Takk, jeanettejan

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi måtte vente 55 minutter på å få maten uten å få beskjed om dette i forkant. Vi bestillte laks og keab i puta. Fisken var altfor mye stekt og maten var i tillegg kald, og vi endte med å gå derfra uten å spise maten. Til alt overmål var det ikke mye forståelse å få fra betjeningen når vi anbefalte å opplyse nye gjester om den betydelige ventetiden. Det er beklagelig, men anbefaler ingen å spise på dette stedet før de får tatt betydelige grep.

3  Takk, 11h_vardh
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Hele familien på fem er veldig fornøyde
Noe dyrt, men da er jo maten god og da!
Verdt å stoppe her

Takk, 309jans
Anmeldt 17. oktober 2019 via mobile enheter

Stoppet på Hallingporten for en liten matbit, og ble overasket over hvor koselig det var her. Maj Kristin, som ekspederte meg var blid og hjelpsom. Maten kom fantastisk fort, jeg bestilte elgkarbonader, Skjelden godt og ikke minst en kjempestor posjon med alt av tilbehør. Gratis kaffe og storslått utsikt

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, mortena201
Anmeldt 2. oktober 2019 via mobile enheter

Her betaler du uforholdsmessig mye for veldig trist mat. Dagens suppe var smakløs buljong med gulrot og kål, servert med kjedelig kneippbrød. Barneburgeren var tørr. Pølsen var fritert til den ble knusktørr. Eneste høydepunkt var at pannekakene var hjemmelaget.
Vi betalte 650,- kr for «gildet» (vi drakk vann til maten) og endte med å kjøpe oss en pølse på bensinstasjonen over gaten etterpå.
I tillegg var det tomt for dopapir på toalettene.
Her kommer vi dessverre aldri til å stoppe igjen.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, 332marianns

Reisende som så på Hallingporten Cafe & Bistro AS, så også på

Har du vært i Hallingporten Cafe & Bistro AS? Del dine erfaringer!