“Fantastisk stoppested mellom”

Hallingporten Cafe & Bistro AS
Vurdert som nr. 4 av 7 Restauranter i Flå
Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk stoppested mellom Oslo og Geilo. Nydelig Asiatisk mat!! Fint område med utsikt over vannet. Bademuligheter like nedenfor Cafeen

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 926mariannk

Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Spiste thaimat! Padthai og vårruller. Store, gode og smakfulle porsjoner! God plass ute. Fint å sitte med utsikt over Krøderen. I tillegg er det badeplass!
Restauranten serverer både norsk- og thai-mat. Nydelig! Kan anbefales både for små og store. Noe for enhver smak!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 486helgas
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Familien på fire er veldig fornøyd, store og gode porsjoner, 650kr for 4 store middager med drikke! De tilbyr noe for enhver, norsk, thai og gatekjøkkenmat. Og hyggelig og hjelpsom betjening, anbefales!

1  Takk, jeanettejan
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi måtte vente 55 minutter på å få maten uten å få beskjed om dette i forkant. Vi bestillte laks og keab i puta. Fisken var altfor mye stekt og maten var i tillegg kald, og vi endte med å gå derfra uten å spise maten. Til alt overmål var det ikke mye forståelse å få fra betjeningen når vi anbefalte å opplyse nye gjester om den betydelige ventetiden. Det er beklagelig, men anbefaler ingen å spise på dette stedet før de får tatt betydelige grep.

3  Takk, 11h_vardh
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Hele familien på fem er veldig fornøyde
Noe dyrt, men da er jo maten god og da!
Verdt å stoppe her

Takk, 309jans

Reisende som så på Hallingporten Cafe & Bistro AS, så også på

Har du vært i Hallingporten Cafe & Bistro AS? Del dine erfaringer!