“Nydelig thaimat!”

Hallingporten Cafe & Bistro AS
Vurdert som nr. 4 av 7 Restauranter i Flå
Anmeldt 29. juli 2021

Stoppet her med kjæresten, bestilte hver vår supperett, begge var helt nydelige! Kommer til å stoppe her igjen garantert. Rause porsjoner, rene smaker, rent, hyggelig, raskt. Eneste vi kunne ønsket oss var en meny som forklarte thairettene med noe mer enn «tom ka gai» osv.

Takk, Mathilde A

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Veldig stort utvalg, både tradisjonell hismannskost, fast food, Thai-mat og pizza. Vi var en gjeng på 8 personer, og bestilte litt variert, både husmannskost, thaimat og fast food. Det var gode, rause porsjoner, pent og delikat anrettet, og ventetiden var absolutt ikke noe å klage over. Maten smakte veldig brq, og det er imponerende hvor bra kokkene lagde alt fra thaimat til husmannskost. Sjeldent at det er så høy kvalitet på et vertshus. Vi alle var mette og fornøyde etter besøket. Stort pluss for bevertningens engasjement for å få plass til alle oss 8 i en relativt full restaurant. Vi er alle enige om at vi skal tilbake hit!

Takk, Thomas W
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Vi stoppet på vei til fjellet for å spise litt lunsj, og det var akkurat slik vi forventet. Vi bestilte burger og pommes frites, og fikk god mat, store porsjoner. Ungene syns det var gøy å se på alle de utstoppede dyrene, og utsikten ute var fin.

Takk, victoriasergeev
Anmeldt 28. februar 2021 via mobile enheter

Fantastisk bra thai mat. Stekte nudler til gutta og sterkere rett til oss voksne. Anbefales! Rask servering og hyggelig lokale til tross for utstoppede dyr på veggene.

Store porsjoner med mye kjøtt. Hadde vært enda bedre med mere grønt.

10m fra Tesla lader.

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, RenateJo
Anmeldt 13. november 2020 via mobile enheter

Fantastisk sted, mat og veldig hyggelig og profesjonell personell. Mange takk! Turister fra SLOVAKIA

Dato for besøk: november 2020
Takk, Rasto102

Reisende som så på Hallingporten Cafe & Bistro AS, så også på

Har du vært i Hallingporten Cafe & Bistro AS? Del dine erfaringer!