“OK mat og treg service”
Anmeldelse av Café og restaurant Rumi

Café og restaurant Rumi
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Flå
Anmeldt 31. juli 2020

Meny som har veldig mye. Vi gikk for en suppe, en bulgarsk rett (det beste valget) og en barnepasta. Generelt tok alt lang tid og smakte høyst ordinært. Desserten (sjokolade fondant med is) var god.

1  Takk, Ragnar F

Anmeldt 28. juli 2020

Maten var god og var fint tilberedt. Servicen trekker opplevelsen noe ned. Restauranten var på tidspunktet vi besøkte mindre en halvfull.
Prisnivået vil jeg si er lit høyere en normalt for et slikt sted.

Takk, pelt2020
Anmeldt 26. juli 2020

Bestilte sjåførfrokost...skuffende. Et lite egg, to små bacon biter og vasne poteter. Salaten var det også en rar smakstilsetning på. Bestilte omelett og pasta til ungene. Smakløst. Små porsjoner, lite velsmakende og dyrt! 650kr!

1  Takk, camillaf385
Anmeldt 30. juni 2020

Var her og spiste middag. Veldig koselig resturant. Gode porsjoner, god mat som smakte som hjemmelaget. Fine porsjoner til barna. Hyggelig personale. Et anbefalt sted å stoppe hvis man er innom Flå.

Dato for besøk: mai 2020
2  Takk, stelnor
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, anbefales på det sterkeste grill / biff og bulgarsk grillspyd var veldig godt! Hyggelig personale

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, veronicalill86

Reisende som så på Café og restaurant Rumi, så også på

Har du vært i Café og restaurant Rumi? Del dine erfaringer!