“Fantastisk!”
Anmeldelse av Café og restaurant Rumi

Café og restaurant Rumi
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Flå
Anmeldt 13. juli 2021

Virkelig en positiv overraskelse! Ble anbefalt to forskjellige bulgarske retter av den hyggelige damen som serverte. Smakte helt nydelig! Pizzaen var også veldig god. Koselig sted med god stemning og veldig god service.

Takk, VigdisB_13
f.minaei@gmail.com, Eier på Café og restaurant Rumi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Hei og takk for besøket hos oss på Rumi restaurant på flå.
Vi takker dere for gode anmeldelser og ønsker dere fortsatt god sommer.
Hilsen Rumi restaurant på flå

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god bulgarsk mat. Uvante gode smaker. Kjøttet var veldig mørt. Salaten var fersk og god. Stor pasjon. Veldig rask servering. Og meget bra service.

1  Takk, Bent_123
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Svært hyggelig besøk med utmerket Bulgarsk mat. Eneste bulgarske restaurant i Norge?
Hyggelig betjening, rask og god service. Spiste både lunsj og middag. Greie priser.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Excursion58186227841
Anmeldt 4. juni 2021 via mobile enheter

Nydelig hjemmelaget bulgarsk mat, vi gikk for grillet mix, en bulgarsk spesialist, helt nydelig- anbefales. De har også take away.

Takk, Venus_888
Anmeldt 24. mai 2021 via mobile enheter

God mat.
Hyggelig betjening,og service er bra.
Atmosfæren er også god.
Hit drar jeg gjerne igjen.
Anbefales!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, hm5482

Reisende som så på Café og restaurant Rumi, så også på

Har du vært i Café og restaurant Rumi? Del dine erfaringer!