“Overraskende i Flå sentrum”
Anmeldelse av Café og restaurant Rumi

Café og restaurant Rumi
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Flå
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Nydelig bulgarsk mat. Spennende presentert og koselige lokaler. Hyggelig betjening. Vi kommer garantert tilbake!

Takk, bodils656

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Hyggelige og imøtekommende. God mat og ungene ville ha hvitløksbrød (noe de egentlig ikke hadde på menyen) men de laget hvitløksbrød så ungene fikk det de ville. Veldig god mat og servicen var god.

Takk, Mailinn F
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat! Hadde Tilka Masala og annen indisk rett, barna pannekaker. Gode smaker og deilig krydder!! Hyggelig betjening

Takk, FarmerQueen
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste bulgarske kyllingspyd med paprikasaus til lunsj. Rikelige porsjoner, nydelig smak og hyggelig service. Fint uteområde.

Takk, Bjørn Einar B
Anmeldt 13. juli 2021

Virkelig en positiv overraskelse! Ble anbefalt to forskjellige bulgarske retter av den hyggelige damen som serverte. Smakte helt nydelig! Pizzaen var også veldig god. Koselig sted med god stemning og veldig god service.

Takk, VigdisB_13
f.minaei@gmail.com, Eier på Café og restaurant Rumi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Hei og takk for besøket hos oss på Rumi restaurant på flå.
Vi takker dere for gode anmeldelser og ønsker dere fortsatt god sommer.
Hilsen Rumi restaurant på flå

Reisende som så på Café og restaurant Rumi, så også på

Har du vært i Café og restaurant Rumi? Del dine erfaringer!