“God mat”
Anmeldelse av Café og restaurant Rumi

Café og restaurant Rumi
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Flå
Anmeldt 16. september 2021

Den ostegratinerte pastaen var helt fantastisk! Auberginegryten var også veldig god! Barne menyen var ikke veldig godt mottatt av min lillebror som hadde pasta med kjøttsaus

Dato for besøk: september 2021
Takk, olinek2021

Anmeldt 1. september 2021

Vi var to familier med barn på ferie for å dra i Bjørneparken. Valgte å spise middag på Rumi en av dagene og det angret vi ikke på. Noe av den beste maten vi har spist på lenge! Vi valgte de Bulgarske rettene og sjokoladefondant til dessert. Utrolig hyggelig personale og den reneste resturanten vi noengang har besøkt. Det er ingen tvil om at nestegang vi besøker Flå er det Rumi vi skal spise på!

Takk, E8956WWcamillam
f.minaei@gmail.com, Eier på Café og restaurant Rumi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2021

Hei og takk for gode anmeldelser.
Ønsker dere god helse og vi ser frem til se dere igjen her på flå.
Hilsen Rumi på flå

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Nydelig bulgarsk mat. Spennende presentert og koselige lokaler. Hyggelig betjening. Vi kommer garantert tilbake!

Takk, bodils656
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Hyggelige og imøtekommende. God mat og ungene ville ha hvitløksbrød (noe de egentlig ikke hadde på menyen) men de laget hvitløksbrød så ungene fikk det de ville. Veldig god mat og servicen var god.

Takk, Mailinn F
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat! Hadde Tilka Masala og annen indisk rett, barna pannekaker. Gode smaker og deilig krydder!! Hyggelig betjening

Takk, FarmerQueen

Reisende som så på Café og restaurant Rumi, så også på

Har du vært i Café og restaurant Rumi? Del dine erfaringer!