Anmeldt 10. september 2019

Dårlig opplevelse. Lang ventetid for å få sjekket inn,da betjeningen prioriterer samvær med kollegaer. Ødelagte senger på rommene og lav kvalitet på maten de serverer til middag. Men frokosten hadde et greit utvalg av retter.

Dato for oppholdet: september 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, ciphermann
Anmeldt 17. august 2019 via mobile enheter

Spist her en gang før i 2017 og ønsket å komme tilbake.Vi ankom kl 20:40 og ønsket å spise buffeten. Uten at vi spurte fikk vi halvpris på buffeten siden det var så nær stenge tid(21:00). Mat og dessertene var god. Var ikke så alt for mye utvalg,men det forstod vi når vi var så sein og de holdet på å stenge.her ønsket vi å reiser vi igjen siden det var så god service (Halvpris)

Takk, 977casandrak
Anmeldt 10. august 2019

Vi skulle i Bjørneparken og hadde behov for en natts overnatting. Bestilte to rom uten avbestilling, som jeg forhåndsbetalte. Pga et sykt barn, ble vi en voksen mindre enn beregnet. Til tross for at jeg ikke hadde sagt i fra om det før vi ankom, fikk jeg et tilgode beløp vi kunne bruke til det vi måtte ønske.
Rommene var små, men greie, men det knirker mye i gulvene. Frokosten var helt ok, men vi måtte spørre etter glutenfritt brød. En helt greit opphold - men ikke noe wow-opplevelse.

Takk, randigobergs
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Hotellet er så som så.
Familierommene er veldig små, knapt plass til å få ut bagasjen og toalettmappene var det ikke plass til for oss fire.
Det knirket så VANVITTIG i gulvet at barna våknet når vi voksne skulle gå mellom seng og bad.
Dette burde de ha fikset på.
Det samme var i korridoren.
Restauranten hadde et meget begrenset utvalg etter kl.16. Da var det kun buffe. Syns de kunne hatt a la carte på et slikt sted da resten av bygda hadde begrensede muligheter.

Medium minus hotell.

Takk, jahnfrederic
Anmeldt 7. august 2019

Trengte 1 overnatting for familien, sov i leilighet som lå rett ved inngangen til Bjørneparken. Personalet i hotell resepsjonen var veldig hyggelige. Rommet hadde noen feil som ble påpekt ved ankomst, men det var ikke mulig å utbedre da ankomst var noe sen. Personalet i resepsjonen viste forståelse for problemet og en midlertidig løsning ble godtatt.

Romtips: Hvis du skal tilbringe dagen i Bjørneparken så vil jeg anbefale leilighet
Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Kjetil J