Gratis avbestilling frem til 21.05.21
eDreamsUSD 252
CheapTicketsUSD 248
2025 av 211 anmeldelser
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

1. Rommet var ikke rengjort ved innsjekk.
2. Helt frærende service på restauranten, og det virker ikke som servitørene har fått opplæring og det bærer preg av lite kunnskap.
3. Maten var særdeles dårlig og det tar altfor lang tid før den kommer.

1  Takk, martinaO1545VS
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Meget bra med KORT avstand fra studiolelighet til Bjørneparken. Prismessig og størrelse er ikke så bra. Vi har leid campinghytter med langt større standard, arealløsning og lavere pris enn dette. Å kalle det leilighet er misvisende når man kommer som en småbarnsfamilie, men greit nok.

Takk, johnd4567
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Hvis du liker hotellrom med elendig ventilasjon, som ikke takler en norsk sommer over 25°, og bli oppspist av mygg når du åpner vinduet om natten er dette hotellet for deg! Legg til at ting som blir etterspurt tar laaang tid å få, som ei barneseng opp til rommet, og kabeltv på rommet som ikke fungerer så bør du/dere absolutt bo her.

For oss tok det 4 timer å få ei barneseng til rommet etter innsjekk kl. 17.00. I resepsjonen innrømmet de at ventilasjonsanlegget ikke fungerer som det skal ved varme dager/netter. Vifte har de ikke til utlån. De har myggproblem, men myggnetting i vinduskarmen på rommene har de ikke. Forvent å bli oppspist av mygg.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, K2617OYericb
Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

anbefales på det varmeste
I disse korona tider fikk vi meny når det gjaldt frokosten.
Noe av den beste frokosten jeg har smakt.

Hadde også middag der, kjempe godt. Anbefales.
De som jobbet der var imøtekommende og kjempe koselige.

Men, det som trekker det pittelitt ned var at det var kjempekaldt i restauranten.
Ta med et sjal eller tykk genser.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Huldra77
Anmeldt 27. mai 2020 via mobile enheter

Helt greit hotell, sentralt plassert med kort avstand til det meste. Stort rom, begrenset med sitteplass utover seng og en stol. Bjørneparken var akkurat litt langt å gå til, men resepsjonen anbefalte uansett bil. Gratis parkering rett utenfor hotellet.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, Ronny J