Gratis avbestilling frem til 02.10.21
eDreams
Gratis avbestilling frem til 01.10.21
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Familien var her i forbindelse med besøk av bjørneparken. Stort pluss at det var kort avstand til parken! Reint, fint & behagelig hotell. Betjeningen var serviceinstilt frå vi kom til vi forlot hotellet og hadde godt innarbeidet smittevernsrutiner rundt covid-19 hit kommer vi gjerne tilbake

Takk, 918grethem
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

God mottakelse og alle var veldig fornøyde med leilighetene. Nydelig beliggenhet, rett ved Bjørneparken. Flott interiør og rent og fint. Vi koste oss med grilling utenfor på kvelden. Frokosten var ufattelig bra sammenlignet med andre dyrere hotell med tanke på smittevern. Samme tilbud bare med bordbestilling i stedet for buffet.Norsk eller engelsk frokost, croissant eller yoghurt med frisk frukt. Dette kom fint dandert på tallerkener. En kommentar til forbedring. Skulle hatt kaffetrakter i leilighetene men alt i alt svært fornøyd!

Takk, Hjørdis T
Anmeldt 10. juli 2020

Jeg har aldri noensinne opplevd værre service eller totalt mangel på service fra en resturant både når det gjelder frokostservering og øvrig servering.
Lang ventetid for å få bestille frokost. Når maten ankommer mangler bestikk og brød. Frokost var blitt kald når vi endelig kunne begynne å spise. Skjønner at smittevernreglene påvirker serveringen, men ærlig talt, andre hoteller greier å levere langt bedre enn dette. Ta dere sammen!
Middag fikk vi ikke mulighet til å bestille da det var kaos (betjeningens egne ord) i resturanten.
Rommene var ok, rengjort og hånduker på plass (forlanger egentlig ikke mere)

Familier som skal besøke den fantastiske Bjørneparken (som merkelig nok har samme eier, men totalt forskjellig tilnærming til service, i selve parken var betjeningen fantastiske) så anbefaler jeg alle andre hoteller selv om Dere må kjøre en stykke, evt en campingplass.

Lykke til videre. Vi kommer aldri tilbake!

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, 351eirikh
Anmeldt 8. juli 2020

Bør unngås! - Rot og dårlig service i restauranten. Uinteresserte og til dels lite imøtekommende servitører (de mannlige var riktignok ok). Vi hadde med et barn som ikke tåler gluten. Til tross for at vi gjorde tydelig oppmerksom på dette og dobbeltsjekket, fikk hun likevel servert brød med gluten.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 216amundb
Anmeldt 7. juli 2020

Det bar preg av mye rot og surr ved inngang og skranke. I restauranten var det totalt ubrukelige «servitører» som virka helt uintrisert. Alt tar laaang tid. Familierom nede var små og KNIRKETE. Aldri mer!!!

Takk, wencheu