FindHotel
Gratis avbestilling frem til 02.10.21
Travelocity
eDreams
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk bra service fra personalet til hotellet. Alt løser seg, bare å spørre og de hjelper .
HC-rommene er bra tilrettelagt og ligger nærme inngangen til hotellet, i 1 etasje .

Restauranten har god mat og en bra meny. Vi hadde desverre litt lang ventetid og litt rot med bestillingene en av dagene vi var her, men det ordnet seg til slutt.

Takk, Janarnej9
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet var Ok, middag og frokost likeså. Men rengjøringen av rommet var ikke bra. Rester av avføring på utsiden av toalettet, rester etter en tampong lå
på badegulvet, og det var kaffeflekker på bordet.

1  Takk, oth2830
Anmeldt 18. juli 2020

God frokost,rent og fint. Det la dessverre en demper på oppholdet at vi hadde to slitne unger og at TV'en ikke virket. Dette var samtlige ansatte vi nevnte det for klar over, men det ble likevel ikke ordnet. Hadde inntrykk av at det hadde vært slik en stund.

Takk, IdaMarie H
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Familien var her i forbindelse med besøk av bjørneparken. Stort pluss at det var kort avstand til parken! Reint, fint & behagelig hotell. Betjeningen var serviceinstilt frå vi kom til vi forlot hotellet og hadde godt innarbeidet smittevernsrutiner rundt covid-19 hit kommer vi gjerne tilbake

Takk, 918grethem
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

God mottakelse og alle var veldig fornøyde med leilighetene. Nydelig beliggenhet, rett ved Bjørneparken. Flott interiør og rent og fint. Vi koste oss med grilling utenfor på kvelden. Frokosten var ufattelig bra sammenlignet med andre dyrere hotell med tanke på smittevern. Samme tilbud bare med bordbestilling i stedet for buffet.Norsk eller engelsk frokost, croissant eller yoghurt med frisk frukt. Dette kom fint dandert på tallerkener. En kommentar til forbedring. Skulle hatt kaffetrakter i leilighetene men alt i alt svært fornøyd!

Takk, Hjørdis T