Gratis avbestilling frem til 01.10.21
Gratis avbestilling frem til 02.10.21
eDreamsUSD 203
CheapTicketsUSD 203
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Helt greit hotel som dekker de fleste behov. Savnet noen flere aktiviteter på kveldstid for ungene. Rene og enkle rom. Noe preget av slitasje og gulv som knirket voldsomt. Helt grei mat i restauranten og hyggelig personalet. Gode tiltak ang smittevern.

Takk, 261sofies
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk bra service fra personalet til hotellet. Alt løser seg, bare å spørre og de hjelper .
HC-rommene er bra tilrettelagt og ligger nærme inngangen til hotellet, i 1 etasje .

Restauranten har god mat og en bra meny. Vi hadde desverre litt lang ventetid og litt rot med bestillingene en av dagene vi var her, men det ordnet seg til slutt.

Takk, Janarnej9
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet var Ok, middag og frokost likeså. Men rengjøringen av rommet var ikke bra. Rester av avføring på utsiden av toalettet, rester etter en tampong lå
på badegulvet, og det var kaffeflekker på bordet.

1  Takk, oth2830
Anmeldt 18. juli 2020

God frokost,rent og fint. Det la dessverre en demper på oppholdet at vi hadde to slitne unger og at TV'en ikke virket. Dette var samtlige ansatte vi nevnte det for klar over, men det ble likevel ikke ordnet. Hadde inntrykk av at det hadde vært slik en stund.

Takk, IdaMarie H
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Familien var her i forbindelse med besøk av bjørneparken. Stort pluss at det var kort avstand til parken! Reint, fint & behagelig hotell. Betjeningen var serviceinstilt frå vi kom til vi forlot hotellet og hadde godt innarbeidet smittevernsrutiner rundt covid-19 hit kommer vi gjerne tilbake

Takk, 918grethem