Trip.com
Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Det ble studioleiligheter på oss, men det er så langt fra noe verre enn rom på selve hotellet. Den samme Thon-standarden, men med en kjøkkenkrok i tillegg. Og rett ved inngangen til Bjørneparken.
Man må lumpe noen hundre meter for å spise frokost, men overlever det glatt. Bra frokost foresten, og ellers gode tiltak mht Covid. Vi er nøgd!

Takk, 925stianb
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Trivelig hotell i nærheten av Bjørneparken. Grei størrelse på rommet Vi hadde familierom og var fire personer. Trekker pga ingen kjøleskap og ingen vannkoker. Kan godt bo her igjen om vi skal tilbake til Bjørneparken.

Takk, hegechristinsamdahl
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Booket leilighet da vi trodde dette var litt større rom. Leilighetene ligger nesten en km unna hotellet oppe i skogen ved inngangen til parken. Det var brakker, jeg har sovi i camping hytter med mye bedre standard. Ingen AC, kun vifte. Dårlig standard. Vi dro hjem!

1  Takk, kristerGl
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Lite å finne på for barn på hotellet, ville valgt campinghytte neste gang. Var ikke fornøyd med renhold av rommet. Flekker på sengetøy og på veggen. Ingen aircondition, kun en bråkete vifte. Strømmen gikk tre ganger pga løse kontakter. En natt var nok for oss.
Topp frokost!

Takk, Hortensgjengen
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Flere hyggelige resepsjonister og god mat gjør ikke opp for et svært slitent hotellrom og fraværende service i restauranten. Absolutt ikke verdt prisen, velg heller et annet overnattingsalternativ om du skal til Bjørneparken.

Gammelt og flekkete vegg til vegg teppe lagt over et gulv som knirker, dusjen har så dårlig trykk at det nesten er umulig å skylle ut sjampoen. Ca en gang i minuttet blir vannet ekstremt varmt, ikke bra!
Det er ikke kjøleskap på rommene, rart på et hotell for barnefamilier. Svært lytt fra gangen og andre rom. Dårlig ventilasjon gjør at det ble to varme netter i Flå.

Vi var fornøyd med både frokost og middag, svært god mat i restauranten. Servicen sto dessverre til stryk, man følte seg ikke velkommen. Servitøren kunne ikke anbefale en god vin til hovedretten, skyldte på at de ikke hadde hatt vinsmaking til menysmakingen dagen før. Mye rot med betaling, måtte i tillegg gå til baren for å få gjort opp for oss. Observerte at flere bord rundt oss hadde problemer med bestillingene.

Under frokosten gikk flere av frokostvertene rundt med munnbindet under haka. Ikke spesielt smittevennlig at en servitør lener seg over deg uten munnbind og tar tallerkenen før man rekker å si noe.

Da vi skulle sjekke ut lurte resepsjonisten på hvorfor vi var en time for sene. Vi forklarte at vi hadde fått avtalt en time senere utsjekk av ene kollegaen hennes dagen før. «Det får vel gå bra» sa hun. Vel, det er ikke vårt problem som gjester i alle fall.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, tkfurby