Orbitz.comUSD 168
Trip.comUSD 168
Agoda.comUSD 168
HurbUSD 168
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Slitt og mye mangler på varer leilighet, dosetet løst, seng skeiv, døra til do vannskadet, lys ved en seng ødelagt, myggnetting manglet en lås, alt for mye pågang under frokosten i forhold til året vi er i.

Takk, andfund
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Siden vi var 2 voksne og 1 barn Bestilte vi studioleilighet med plass til 4, sittegruppe og kjøkken. Da vi kom fikk vi handikap leilighet med 2 enkle senger. Det var ikke sengeplass til alle, selv om det sto 2 voksne og 1 barn i bestillingen. Heller var der ikke sova, men en liten stol. Ekstra dyne var der, men ikke dynetrekk. Kjøkkenet var skittent, ingen oppvaskkost eller maskinoppvaskmiddel, så kjøkkene var ikke noe å ta i bruk. På bade var der ikke forheng for dusjen og der var også skittent. Mye rust på oppheng til håndklær osv.
da jeg ringte resepsjonen for å si ifra at dette ikke var det vi hadde bestilt fikk jeg beskjed om at hotellet var helt fullbooket. Men den andre natta fikk vi nytt rom. Vi fikk også tilbud om en gratis middag, noe som vi høflig takket nei til. Vi vsr ikke ute etter noe gratis, bare å ha nok sengeplasser til alle.
De i resepsjonen var hyggelige, men dette ble en dårlig start på ferien. Fikk mail om at vi hadde gratis billetter til bjørneparken, de så vi aldri noe til.

Romtips: Unngå studioleiligheter. De er veldi dårlige
Takk, Karina H
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Det ble studioleiligheter på oss, men det er så langt fra noe verre enn rom på selve hotellet. Den samme Thon-standarden, men med en kjøkkenkrok i tillegg. Og rett ved inngangen til Bjørneparken.
Man må lumpe noen hundre meter for å spise frokost, men overlever det glatt. Bra frokost foresten, og ellers gode tiltak mht Covid. Vi er nøgd!

Takk, 925stianb
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Trivelig hotell i nærheten av Bjørneparken. Grei størrelse på rommet Vi hadde familierom og var fire personer. Trekker pga ingen kjøleskap og ingen vannkoker. Kan godt bo her igjen om vi skal tilbake til Bjørneparken.

Takk, hegechristinsamdahl
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Booket leilighet da vi trodde dette var litt større rom. Leilighetene ligger nesten en km unna hotellet oppe i skogen ved inngangen til parken. Det var brakker, jeg har sovi i camping hytter med mye bedre standard. Ingen AC, kun vifte. Dårlig standard. Vi dro hjem!

1  Takk, kristerGl