TripadvisorUSD 160
eDreams
Trip.comUSD 172
2025 av 256 anmeldelser
Anmeldt 29. juli 2021

Vi følte oss veldig velkommne. De ansatte var veldig imøtekommende og hyggelige. Det var rent og pent i hotellet og rommet. Det var noen slitemerker her og der, men ikke sjenerende. Frokosten var en fantastisk opplevelse, utrolig godt utvalg og ferskt,og pent presentert.

Takk, leeseylou75
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Veldig skuffende hotellopplevelse. Hadde bedt om og fått bekreftet på mail to rom ved siden av hverandre, men fikk et stykke fra hverandre. Bodde to netter og rommet ble ikke rengjort etter dag 1. Vi måtte be om nye håndklær på kvelden. Disse ble lagt på sengen, men de gamle ble ikke tatt med. Dårlig tv-signal, skuffende mat i restauranten. Summert vil vi anbefale å hoppe over dette hotellet!

Takk, HegeM
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Dette hotellet kunne trengt konkurranse…
Enklere rom med behov for noe renovering. Manglet kjøleskap/ minibar.
Restauranten har personell som ikke kommer for å ta bestillinger, måtte stoppe ”bordrydder” 4 ganger for å få bestilt på ett besøk. Ble tilbudt dessert og takket ja, servitøren gikk. Måtte huke tak i servitør et kvarter etterpå for be om om å dessert igjen. Kokkene er flinke, maten var knallgod, de drar opp snittet.

Takk, U8431TTmartins
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Slitt og mye mangler på varer leilighet, dosetet løst, seng skeiv, døra til do vannskadet, lys ved en seng ødelagt, myggnetting manglet en lås, alt for mye pågang under frokosten i forhold til året vi er i.

Takk, andfund
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Siden vi var 2 voksne og 1 barn Bestilte vi studioleilighet med plass til 4, sittegruppe og kjøkken. Da vi kom fikk vi handikap leilighet med 2 enkle senger. Det var ikke sengeplass til alle, selv om det sto 2 voksne og 1 barn i bestillingen. Heller var der ikke sova, men en liten stol. Ekstra dyne var der, men ikke dynetrekk. Kjøkkenet var skittent, ingen oppvaskkost eller maskinoppvaskmiddel, så kjøkkene var ikke noe å ta i bruk. På bade var der ikke forheng for dusjen og der var også skittent. Mye rust på oppheng til håndklær osv.
da jeg ringte resepsjonen for å si ifra at dette ikke var det vi hadde bestilt fikk jeg beskjed om at hotellet var helt fullbooket. Men den andre natta fikk vi nytt rom. Vi fikk også tilbud om en gratis middag, noe som vi høflig takket nei til. Vi vsr ikke ute etter noe gratis, bare å ha nok sengeplasser til alle.
De i resepsjonen var hyggelige, men dette ble en dårlig start på ferien. Fikk mail om at vi hadde gratis billetter til bjørneparken, de så vi aldri noe til.

Romtips: Unngå studioleiligheter. De er veldi dårlige
Takk, Karina H