Trip.comUSD 163
Orbitz.comUSD 160
Agoda.comUSD 162
HurbUSD 172
Anmeldt 14. august 2021

Der var et stort flott Tv på rummet som jeg aldri fikk behov for å bruke. Hotellrummet var komplett rent. Gode store nakke puter 2 pr. person på sengene. En kjempe flott frokost er der på hotellet varmt som koldt.

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, jensaageh_lvigm2021
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

God frokost og helt greit rom. Madrassen god som vanlig på Thon hoteller, men puta var dessverre for høy, noe som gjorde komforten dårligere. Rommet var veldig varmt, så savnet av air condition eller en vifte var stort.
Ganske lydt fra gangen og inn, så det var mye støy fra skrikende og løpende barn på morra’n.
Men alt i alt er vi fornøyde med oppholdet.
Bra med parkeringsplasser og junior var veldig glad for McDonalds restauranten rett ved siden av hotellet.

Takk, KristinVangenS
Anmeldt 29. juli 2021

Vi følte oss veldig velkommne. De ansatte var veldig imøtekommende og hyggelige. Det var rent og pent i hotellet og rommet. Det var noen slitemerker her og der, men ikke sjenerende. Frokosten var en fantastisk opplevelse, utrolig godt utvalg og ferskt,og pent presentert.

Takk, leeseylou75
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Veldig skuffende hotellopplevelse. Hadde bedt om og fått bekreftet på mail to rom ved siden av hverandre, men fikk et stykke fra hverandre. Bodde to netter og rommet ble ikke rengjort etter dag 1. Vi måtte be om nye håndklær på kvelden. Disse ble lagt på sengen, men de gamle ble ikke tatt med. Dårlig tv-signal, skuffende mat i restauranten. Summert vil vi anbefale å hoppe over dette hotellet!

Takk, HegeM
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Dette hotellet kunne trengt konkurranse…
Enklere rom med behov for noe renovering. Manglet kjøleskap/ minibar.
Restauranten har personell som ikke kommer for å ta bestillinger, måtte stoppe ”bordrydder” 4 ganger for å få bestilt på ett besøk. Ble tilbudt dessert og takket ja, servitøren gikk. Måtte huke tak i servitør et kvarter etterpå for be om om å dessert igjen. Kokkene er flinke, maten var knallgod, de drar opp snittet.

Takk, U8431TTmartins