Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Første inntrykket ved innsjekk var kjempe bra. Hyggelig betjening og det såg bra ut i resepsjonen. Kjørte så til «hotellrommet». Dette var ikke på selve hotellet.
Dette var i en brakke. Renholdet var elendig. (Matsmuler på Gulv, ikke tømt boss i bosspann, støv og skitt rundt rammen til ekstra selg, fettmerker på skap. Klaget på dette til hotellet. Vart ordnet etter klage og fikk en kompensasjon for dette i restauranten.
Kan også nevne at det vart utrolig varmt, da det ikke var noe kjøling på rommet. Det stod en vifte en kunne bruke, men ikke noe kjøling. Igjen dette minnet meg om en brakke som i militæret.

Prøvde så barne menyen i restauranten til min sønn på 3 år. Valget vart kjøttkaker(under barnemeny).Her kom de med noen tørre kjøttkaker, som vart pyntet med noe grønn purre som knapt smakte for en voksen(glad dette ikke måtte betales for, siden det var kompensasjon).

Middagen til voksne var bra, men utrolig liten porsjon. Valget endte med å gå over til McDonnalds etterpå.

Så ville jeg anbefalt dette hotellet om du skal i bjørneparken?
Nei kjør heller til Pers på Gol. Ligger bare ett steinkast under og her får du mye mer for pengene.

Romtips: Kjør heller til Gol å bo der
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Alexander O
Anmeldt 14. august 2021

Der var et stort flott Tv på rummet som jeg aldri fikk behov for å bruke. Hotellrummet var komplett rent. Gode store nakke puter 2 pr. person på sengene. En kjempe flott frokost er der på hotellet varmt som koldt.

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, jensaageh_lvigm2021
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

God frokost og helt greit rom. Madrassen god som vanlig på Thon hoteller, men puta var dessverre for høy, noe som gjorde komforten dårligere. Rommet var veldig varmt, så savnet av air condition eller en vifte var stort.
Ganske lydt fra gangen og inn, så det var mye støy fra skrikende og løpende barn på morra’n.
Men alt i alt er vi fornøyde med oppholdet.
Bra med parkeringsplasser og junior var veldig glad for McDonalds restauranten rett ved siden av hotellet.

Takk, KristinVangenS
Anmeldt 29. juli 2021

Vi følte oss veldig velkommne. De ansatte var veldig imøtekommende og hyggelige. Det var rent og pent i hotellet og rommet. Det var noen slitemerker her og der, men ikke sjenerende. Frokosten var en fantastisk opplevelse, utrolig godt utvalg og ferskt,og pent presentert.

Takk, leeseylou75
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Veldig skuffende hotellopplevelse. Hadde bedt om og fått bekreftet på mail to rom ved siden av hverandre, men fikk et stykke fra hverandre. Bodde to netter og rommet ble ikke rengjort etter dag 1. Vi måtte be om nye håndklær på kvelden. Disse ble lagt på sengen, men de gamle ble ikke tatt med. Dårlig tv-signal, skuffende mat i restauranten. Summert vil vi anbefale å hoppe over dette hotellet!

Takk, HegeM