Agoda.com
Orbitz.comUSD 138
Lol.travelUSD 158
Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig ved innsjekk. Vi fikk rom ved siden av hverandre (overfor hverandre), som bestilt. Rommene var store og rene, gode senger, to typer puter, passet både stor og liten. Vi hadde det ene rommet ut mot parkeringen, men det virket å være godt isolert, vi ble ikke plaget av støy. God frokost, godt organisert smitteverns sett. Kunne kanskje fått litt flere smil av de ansatte i restauranten, men alt i alt et fint opphold.

Takk, 415carinal
Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Lå i leiligheter utenfor Bjørneparken. Kort vei til parken, men for å få frokost måtte man gå eller kjøre 750 meter ned til hotellet.
Lite barnevennlige køyesenger, gutt på 3 år ramlet ut flere ganger på natta fra den nederste køyen.
Området ute var bare grus og asfalt, ingenting for barn å finne på etter å ha vært i parken. Utenfor husveggene lå det søppel og sneiper.
Kl 00.00 på natten kom det varelevering med lastebil rett utenfor vinduet, holdt på i 3 kvarter med ryggealarm, dunking og smelling.
Endte med at vi avbestilte siste natten med overnatting.

Takk, WencheKS2
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Flott rom/leilighet, god frokost og veldig hyggelig personalet! Vi et stor fornøyd med oppholdet vårt, det kunne ikke vært bedre :) Vi kommer garantert til å bo her igjen neste gang vi reiser til Bjørneparken!

Takk, victoriawZ4441QE
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Første inntrykket ved innsjekk var kjempe bra. Hyggelig betjening og det såg bra ut i resepsjonen. Kjørte så til «hotellrommet». Dette var ikke på selve hotellet.
Dette var i en brakke. Renholdet var elendig. (Matsmuler på Gulv, ikke tømt boss i bosspann, støv og skitt rundt rammen til ekstra selg, fettmerker på skap. Klaget på dette til hotellet. Vart ordnet etter klage og fikk en kompensasjon for dette i restauranten.
Kan også nevne at det vart utrolig varmt, da det ikke var noe kjøling på rommet. Det stod en vifte en kunne bruke, men ikke noe kjøling. Igjen dette minnet meg om en brakke som i militæret.

Prøvde så barne menyen i restauranten til min sønn på 3 år. Valget vart kjøttkaker(under barnemeny).Her kom de med noen tørre kjøttkaker, som vart pyntet med noe grønn purre som knapt smakte for en voksen(glad dette ikke måtte betales for, siden det var kompensasjon).

Middagen til voksne var bra, men utrolig liten porsjon. Valget endte med å gå over til McDonnalds etterpå.

Så ville jeg anbefalt dette hotellet om du skal i bjørneparken?
Nei kjør heller til Pers på Gol. Ligger bare ett steinkast under og her får du mye mer for pengene.

Romtips: Kjør heller til Gol å bo der
Takk, Alexander O
Anmeldt 14. august 2021

Der var et stort flott Tv på rummet som jeg aldri fikk behov for å bruke. Hotellrummet var komplett rent. Gode store nakke puter 2 pr. person på sengene. En kjempe flott frokost er der på hotellet varmt som koldt.

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, jensaageh_lvigm2021