Gratis avbestilling frem til 14.10.22
Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 15.10.22
Trip.comUSD 132
Anmeldt 1. september 2021 via mobile enheter

Rommet var ikke klart kl 18:00 og laaaang innsjekkings kø som vi da måtte stå i 2 ganger da ikke rommet var klar.
Maten er helt ok i smak men for 329 kr bør man bli mett iforhold til standarden på maten. Miniatyr porsjoner som ser ut som en barnemeny.

Betjeningen gjør såklart det de kan men det hjelper lite når de er underbemannet og ting bare er rot.

Bjørneparken er bra. Mange dyr. Ok mat og stive priser som alle andre steder.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, 556glenng
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Min samboer og jeg tok med oss min datter på 26 som er psykisk utviklingshemmet. Vi bodde på et familierom. Vi ble så positivt overrasket. Rommet var stort og god utnyttet. Det var plass til koffertene under sengen så da var mye plass frigjort. Ekstra sengen var stor og fin. Gode senger. Nok stikkontakter. Chromcast på tv. Gulvvifte hvis det ble varmt. Paraply og skojern om du skulle trenge det. Stor dusj som hadde plass til en hel familie med et fantastisk trykk på vannet. Masse hengere til klær. Store gode håndkleet. Alt i alt veldig fornøyd og kan anbefale det. Må også nevne at det var en fantastisk frokost.

Takk, 915hegel
Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig ved innsjekk. Vi fikk rom ved siden av hverandre (overfor hverandre), som bestilt. Rommene var store og rene, gode senger, to typer puter, passet både stor og liten. Vi hadde det ene rommet ut mot parkeringen, men det virket å være godt isolert, vi ble ikke plaget av støy. God frokost, godt organisert smitteverns sett. Kunne kanskje fått litt flere smil av de ansatte i restauranten, men alt i alt et fint opphold.

Takk, 415carinal
Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Lå i leiligheter utenfor Bjørneparken. Kort vei til parken, men for å få frokost måtte man gå eller kjøre 750 meter ned til hotellet.
Lite barnevennlige køyesenger, gutt på 3 år ramlet ut flere ganger på natta fra den nederste køyen.
Området ute var bare grus og asfalt, ingenting for barn å finne på etter å ha vært i parken. Utenfor husveggene lå det søppel og sneiper.
Kl 00.00 på natten kom det varelevering med lastebil rett utenfor vinduet, holdt på i 3 kvarter med ryggealarm, dunking og smelling.
Endte med at vi avbestilte siste natten med overnatting.

Takk, WencheKS2
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Flott rom/leilighet, god frokost og veldig hyggelig personalet! Vi et stor fornøyd med oppholdet vårt, det kunne ikke vært bedre :) Vi kommer garantert til å bo her igjen neste gang vi reiser til Bjørneparken!

Takk, victoriawZ4441QE