“Dårlig opplevelse”

Har du et bilde?
Legg det til.
Vurdert som nr. 7 av 7 Restauranter i Flå
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Servitøren forsto ikke Norsk, men fikk heller ikke med seg at ungen ville ha pølse og pommesfrites selv når jeg bestilte på engelsk… så han fikk bare pommes frites. Svinenakken var mer fett enn kjøtt, rotgrønnsakene var underkokt. Pastinakkpureen var ok da, ingen kulinarisk opplevelse. Ville funnet ett annet sted om jeg vurderte å spise her. Anbefales ikke

Takk, tonjee169
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Maten er veldig god… når man først får bestilt. Servitørene virker til å vegre seg mot å ta bestillinger, og betaling, og er generelt vanskelig å få tak i. Desserten er ok, men ikke verdt det de koster.

Takk, U8431TTmartins

Reisende som så på Bjørnehiet Café og Restaurant, så også på

Har du vært i Bjørnehiet Café og Restaurant? Del dine erfaringer!