Fantastisk! Men ta med matpakke

Fantastisk park for familie med små barn! Mange lekeplasser, godt opplegg med foringstidspunkt... les mer

Anmeldt 26. juli 2022
kamillakny
Molde, Norge
Bra

Parken er fin og det ser ut som dyrene har det bra der ! Stive priser i kiosken 110 for en flaske... les mer

Anmeldt 20. juli 2022
IreneE140

Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Vi var her i september med barn fra 3-7 år. Parken var ren og hadde flere fine lekeplasser. Vi valgte å få med oss besøk i bjørnehiet, bjørneforing, mating av elg og rev, noe som anbefales, da man kommer tett på dyrene og gir en helt annen opplevelse enn å bare se de på avstand. Og dyrepasserne var flinke til å fortelle. Ulempen var at det ble en del venting, da man ikke rakk andre ting mellom hver aktivitet og måtte følge ruta. Dette, sammen med berg og dalbana og ziplinen som også hadde meget begrensede åpningstider, gjorde at vi ble veldig bundet til et tidsskjema og ikke kunne rusle fritt. Det var kun to serveringssteder som var åpne og disse hadde veldig begrenset utvalg i mat, så vi fikk ikke tid eller anledning til en lengre matpause før helt på slutten av dagen. Heldigvis hadde vi med en del snacks. Ta med mat og drikke!
Det var også dårlig skiltet og tilrettelagt for barnevogn. Det var kun ett alternativ, som var en lang runde med bratt stigning. Pga. dårlig kart/skilting, endte vi opp med å bære barnevognene ned de lange og bratte trappene.

Dato for opplevelse: september 2018
2  Takk, torunnsu
Anmeldt 9. september 2018

Etter å ha køyrt strake vegen forbi fleire gonger for året, vart det denne gongen sett av 3 1/2 time til å oppleve Bjørneparken ved gjennomreise. Så viste det seg at opningstidene vi fann på internett og dei reelle opningstidene ikkje var like, så det vart berre 2 1/2 time. Vi fekk oppleve lunsjservering for bjørnane, etter ein kort, guida visitt i "bjørnehiet". Utan denne lunsjserveringa ville heile besøket ha vore litt tamt. Det er nokså dyrt å betale så mykje for å gå tur på fine stiar og gode plattformar, der vi så vidt fekk eit glimt av ein rådyrbukk, ei elgku langt borte, eit skimt at hovudet på ei gaupe som låg inni gapahuken sin, og eitt og anna glimt av bjørnane også utanom lunsjserveringa, og nokre geiter og eit par grisar. Vi var ikkje innom krokodilleavdelinga - men vi skjønar ikkje heilt poenget med å ha krokodiller i Hallingdalen. Dersom ein vil stoppe eit par timar, er det lurt å prøve å finne ut når dyra får servert lunsj eller andre måltid og å passe på å legge besøket til desse tidene.

Takk, JosteinFoerde
Anmeldt 4. september 2018 via mobile enheter

Venninna mi, hennes to barn i barnehagealder og jeg reiste Ooo lørdag i september. Ikke crowded med folk i parken denne dagen, helt perfekt for oss Alle fire hadde en fantastisk dag i parken. Vet ikke helt om det var barna eller jeg som koste oss mest?!
Opplevde aktivitetene som veldig godt timet ifht at vi da fulgte "ruta på kartet". Veldig enkelt å vite hva som skjedde hvor og hvor de ulike tingene lå i parken. Godt skiltet også. Noe ujevnt terreng, men var visst en annen vei for vogner og rullestolbrukere. Vi valgte å bære vogna opp og ned trappene.
Godt opplegg rundt mating av dyrene, både barna og vi voksne hadde god sikt. Vi fikk sett alle dyrene; skilpadder, geiter, griser, påfugler, alpakkaer, bjørn, elg, rev, ulv, gaupe, krokodiller, slanger. Synes dyrepasserne var flinke til å fortelle på et barnevennlig språk. De fikk med seg publikummernes engasjement og åpnet før spørsmål.
Flere lekeplasser for barna inne i parken med klatrestativer. Én liten berg-og dalbane.
Jeg syns ikke prisene var dyre kontra hva det koster i andre parker.
Café i ankomsthallen samt en cafe langs ruta. Godt utvalg, barnevennlig.
Kiosk med suvenirer i ankomsthallen.
Gratis parkering utenfor, gratis Wi-Fi.
Zip-line'n var stas for den eldste jenta på 5 år. 3 åringen var dessverre for lav.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Ailiskh
Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Dyrt å gå inn, dyre kafeer med type "junkfood" som barn liker. Fint å se dyra på nært hold. Tilpasset handicappede

1  Takk, 105ritvar
Anmeldt 7. august 2018

Gratis parkering rett ved inngangen. Noe høye inngangspriser, men de inkluderer alle attraksjoner. Kartet man får utlevert, er noe upresist og flere gikk feil. Store områder for dyrene er veldig bra, men kan gjøre det vanskelig å se dyrene utenom foringstider. Greide allikevel å se alle dyrene. Revematingen gav nærkontakt med revene, men selve håndmatingen var forbeholdt barna. Krokodilleland var fint og passe skummelt. Zip-line var gøy. Flere muligheter til å kjøpe drikke og enkel mat underveis. Ta på gode sko.

Takk, Osloulven