Fin opplevelse

Parken har alt for alle. Dyr, lekeplass, plaskeland, teater,reptiler og nyheten Dinosaurene .alt i... les mer

Anmeldt i går
825monal
Fin familiepark

Vi hadde en fin dag i Bjørneparken. Fireåringen likte best dinosaurene og berg- og dalebanen. Vi... les mer

Anmeldt 1 uke siden
292lenea
Fetsund, Norge

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Flott park, flinke, hyggelige og engasjerte ansatte. Masse gøy selv på en regnværsdag. Anbefaler teateret, også for de små :)

Takk, johnd4567
Anmeldt 6. juli 2020

Får dårlig karakter på grunn av coronatiltakene var elendige. Dama som stod i billettluka oppfordret oss til å følge matingene av dei ulike dyra for å få sett dyrene skikkelig. Dette fører til at du går i en stor flokk av mennesker hele tida og veldig få av disse følger smittevernsreglene med 1 meter avstand. Folk presser seg fram for å få sett mest mulig. Under bjørneforinga satt folk tettpakka på tribunen og folk stod helt tett langs gjerdet. Meget dårlig strategi å oppfordre folk til å gå i flokk med resten av gjestene i parken.

Takk, 523mariusr
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Mye bra nærkontakt med dyrene. Ren og ryddig park. Store områder å gå som krever noe god fysisk form.

2  Takk, TuridO17
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

En kan argumentere for og imot dette med dyr i fangenskap og nytteverdien.

Ulempen med fangenskap overgår i dette tilfellet nytteverdien. Her får barn å voksne se ville dyr på nært hold, på dyrenes premisser.

Dyrene har god plass og kan gjemme seg bort om de vil. De ser ut til å trives, om en kan kalle fangenskap trivsel.

I tillegg er parken med på å redde utrydningstruede arter som Sibir Lepparden.

Flott familie opplevelse for store og små dette.

Litt bakker og terreng, er det jo, men det er overkommelig og nok gjort litt for dyrenes beste, så vi står i den.

Anbefales

3  Takk, Oddjo65
Anmeldt 31. mai 2020

En tur innom etter helgeopphold i Nes.
Mtp covid-19 situasjonen var det helt okei.
Parken gjør så godt de kan, men mange folk
opplevdes som de gav blaffen i tiltakene.
Ellers en park hvor dyrene er synlig, men føler ikke behov for
besøke denne parken igjen.

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, 609marianner