Fin opplevelse

Parken har alt for alle. Dyr, lekeplass, plaskeland, teater,reptiler og nyheten Dinosaurene .alt i... les mer

Anmeldt i går
825monal
Fin familiepark

Vi hadde en fin dag i Bjørneparken. Fireåringen likte best dinosaurene og berg- og dalebanen. Vi... les mer

Anmeldt 1 uke siden
292lenea
Fetsund, Norge

Anmeldt 2. august 2020

Flott opplevelse for hele familien. Var med på mating av rever, elg og reinsdyr. God informasjon om dyrene under foring. Spesielt spennende med bjørner og ulver. Ble overrasket over hvor flink og rask en bjørn er til å klatre . Teater, Gyldenkloa, klatrestativene og lekeapparatene var fine avbrekk for miste jenta. Husk å få med deg rovdyrsenteret.

2  Takk, KimV1333
Anmeldt 17. juli 2020

Artig å få se disse dyrene på nært hold.
Husk å få med deg mating, spesielt på Ulv og Gaupe da disse ikke viser seg så mye ellers.
Pent vær og gode sko, ta gjerne med deg matpakke og kos deg ute blant dyrene

Takk, ThomasHorn75
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Kom tett inn på dyrene og fikk sett og gjort mye
Veldig fornøyd med dagen vi hadde der

Takk, MetteN121
Anmeldt 11. juli 2020

Bjørneparken på Flå er veldig verdt et besøk. Her finner du mange dyr fra norsk fauna (elg, rein, hjort, rødrev, ulv, brunbjørn for å nevne noen). I tillegg har de et lite reptilhus med slanger, aligatorer og krokodiller. Nytt av året er amurleopard, fra helt øst i Sibir.

Selv om jeg som et utgangspunkt er i mot å ha ville dyr i fangenskap virker det som om dyrene har det veldig bra her. Tar man med barn hit og forteller og forklarer litt om de utfordringene de ville dyrene står ovenfor i dag på grunn av menneskelig inngripen får man et godt utangspunkt for at barna tenker miljø- og dyrevern,

Dagens høydepunkt er foring av rovdyrene. Da kommer man tett på ulv, bjørn og leopard. I tillegg kan man selv få fore rødrev. Disse er tamme og spiser av hånden din.

Bortsett fra butikk med "suvenirer" ved inngangen og en heller dårlig fast-foodrestaurant er kjøpepresset i parken minimalt når man først har løst billett. Det er mange bord og benker i parken og det er lov å ta med seg egen mat og drikke inn i parken.

Det er også et greit utvalg av sklier, husker etc. for barna. Et minus er at ziplinenen som gutta mine hadde gledet seg til å prøve var stengt i år. I tillegg burde flere av benkene vært under tak - norsk sommer er og blir variabel :-)

Har vært i Bjørneparken 5 ganger med barna til nå og aldri blitt skuffet. Vel verdt pengene.

Takk, Hansemann73
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Flott park, flinke, hyggelige og engasjerte ansatte. Masse gøy selv på en regnværsdag. Anbefaler teateret, også for de små :)

Takk, johnd4567