Fantastisk! Men ta med matpakke

Fantastisk park for familie med små barn! Mange lekeplasser, godt opplegg med foringstidspunkt... les mer

Anmeldt 3 uker siden
kamillakny
Molde, Norge
Bra

Parken er fin og det ser ut som dyrene har det bra der ! Stive priser i kiosken 110 for en flaske... les mer

Anmeldt 4 uker siden
IreneE140

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Flott og lærerik opplevelse ! Kunnskapsrik og hyggelig betjening. Kjekt besøk i en natur- dyrepark med gode etiske holdninger.

Takk, RoesslandL
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Trangt, få tok hensyn til coronaresteiksjoner ved mating, og ingen ansatte sa noe på det. Vi ventet forgjeves på maten vi hadde bestilt og betalt. Vi ble glemt, og vi var ikke de eneste. I måtte dra sultene fra parken. Vi burde fått wn form for kompensasjon. Stakkars serverings-gutta, de jobbet virkelig.

Takk, 793maritb
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Flott og varm dag i Bjørneparken. Vi fikk oppleve alle dyra unntatt gaupa. Da det ble som varmest for de to små var det deilig å kjøle seg ned i sprederparken. God service og mat.

Takk, Jahn G
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Kjedelig, rett og slett. Utrolig uoversiktlig og kartet vi fikk ved inngangen stemte ikke overens i det hele tatt. Flere dyr fant vi ikke, på gjerdet sto det Gaupe, mens inni buret sto det en bjørn?? Utrolig vanskelig å komme frem til ting med ulent terreng og mega bratte bakker overalt. Etter 2timer var vi lei. Eneste underholdende var å se på bjørnene og leoparden.
Ingen tiltak for corona og avstand. Alle sto tett i tett og det var rett og slett ukonfertabelt

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Marthebr
Anmeldt 16. mai 2021 via mobile enheter

Denne parken anbefales på det sterkeste. Super bra lagt opp med mating av alle dyr. Kunnskapsrike dyrepassere

Dato for opplevelse: mai 2021
1  Takk, olegunnara