Fantastisk! Men ta med matpakke

Fantastisk park for familie med små barn! Mange lekeplasser, godt opplegg med foringstidspunkt... les mer

Anmeldt 2 uker siden
kamillakny
Molde, Norge
Bra

Parken er fin og det ser ut som dyrene har det bra der ! Stive priser i kiosken 110 for en flaske... les mer

Anmeldt 3 uker siden
IreneE140

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Parken har alt for alle. Dyr, lekeplass, plaskeland, teater,reptiler og nyheten Dinosaurene .alt i alt en fin opplevelse. Eneste som kan bli bedre er maten.Det er kanskje bedre å ta med mat

Takk, 825monal
Anmeldt 22. juli 2021

Takk for en fin dag i Bjørneparken. Vi var en familie på 11 personer fra 5 til 60 år og alle hadde gode, lærerike og morsomme opplevelser. Det var ikke overbefolket, og lagt godt til rette for smittevern bare vi som gjester fulgte opp. Parken er ikke for stor slik at vi slapp å stresse for å oppleve mest mulig. Anbefales på det varmeste både for store og små!

Takk, Jet799532
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde en fin dag i Bjørneparken. Fireåringen likte best dinosaurene og berg- og dalebanen. Vi voksne likte nok best bjørnene. Veldig kupert landskap i parken, og litt tungt å dytte på barnevognen gjennom hele parken. Lange køer for å kunne kjøpe mat, drikke og is.

Takk, 292lenea
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Mange fine dyr, morsomt med mating. Gøy med dinosaurer også.
Men.. Var håpløst å ha med barnevogn i terrenget, mange lange, bratte(!) bakker var det også. Grunnet det, fikk vi ikke sett hele parken . Stappfull park der folk stod tett i tett (selv i pøsende regnvær. Ikke kom om du er redd for corona) Lange køer for mat. Fikk lite mat. Verste med parken var likevel velkomsten, en ekstremt lite hyggelig fyr som skulle sjekke billett!!

Takk, katrines423
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Flott og lærerik opplevelse ! Kunnskapsrik og hyggelig betjening. Kjekt besøk i en natur- dyrepark med gode etiske holdninger.

Takk, RoesslandL