Fantastisk! Men ta med matpakke

Fantastisk park for familie med små barn! Mange lekeplasser, godt opplegg med foringstidspunkt... les mer

Anmeldt 26. juli 2022
kamillakny
Molde, Norge
Bra

Parken er fin og det ser ut som dyrene har det bra der ! Stive priser i kiosken 110 for en flaske... les mer

Anmeldt 20. juli 2022
IreneE140

Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde en helt super dag i parken, både store og små! Reiste sammen med døtrene mine (3år og 5år) og moren min. Vi rakk å se alt utenom ulvene. Veldig fint å få med seg matingen av dyrene, og det ble en naturlig runde i parken når vi fulgte tidspunktene for mating. Å få mate revene rett fra hånda syns vi var spesielt moro!:-)
Jentene fikk også sett skuespillet i parken to ganger i løpet av dagen! Avsluttet runden vår i plaskelandet:-)

Takk, talejenta
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Svært fin opplevelse. Dyrene tas veldig godt vare på og har fine områder. Parken er godt tilrettelagt, vi kom frem overalt med vogn/bæremeis.
Synes parken innfridde over forventning! Anbefales for store og små! Anbefales også å legge opp ruten etter mating.

Takk, strangstad
Anmeldt 16. august 2021

Dette ble en stor skuffelse for oss. Siden vi hadde reist et stykke, + betalt en bra høy sum for inngangen så hadde vi forventet oss mer aktivitet i parken og flere dyr å se på. Her hvor jeg kommer fra i Innlandet, så er dyreparken i Tangen MYE bedre og til lavere pris.

1  Takk, Lars Roger S
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Ikke verdt turen. Har barn på 2,5 og 4 år. Veldig lite aktivitet hos dyrene og lite aktiviteter utenom for barna. Upraktisk medtanke på vogn eller tralle, dette er helt umulig å ha med rundt. Da må man holde seg til nedre del av parken. Matutvalget var veldig begrenser (pølse eller hamburger) og porsjonene var barne størrelse. Var første og blir siste gang vi besøker bjørneparken.

Det skal sies at vi ble møtt av veldig hyggelige parkeringsvakter som smilte og tullet med ungene ☺️

1  Takk, Mailinn F
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Parken har alt for alle. Dyr, lekeplass, plaskeland, teater,reptiler og nyheten Dinosaurene .alt i alt en fin opplevelse. Eneste som kan bli bedre er maten.Det er kanskje bedre å ta med mat

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 825monal