“Tilbakemelding pp service og mat”
Anmeldelse av Zita Matbar

Zita Matbar
Vurdert som nr. 6 av 11 Restauranter i Lier
Anmeldt 6. august 2021

90% Jentene som jobber der virker som om de ikke er interessert i hverken kundene eller jobben sin. Ved flere anledninger har både jeg og andre trodd at det er stengt der; uten at det er stengt. Ikke er de hyggelige og ikke ser de blide ut heller. Jeg er sikker på zita kunne omsatt 30-40% mer om de jentene hadde vært litt hyggeligere.

Maten er god.

1  Takk, bk766

Anmeldt 12. mai 2020

Selve burgeren vi bestilte var kjempe god som alltid, zita burger slår aldri feil, men ble møtt av en lite imøtekommende ansatt som virket som det var det siste h*n ville var å være på jobb, sa ingenting og virket heller som h*n ville ha oss fort ut av sjappa.
Pommes fritsa vi fikk er desverre de verste pommes fritsa jeg har smakt, ikke tegn til krydder eller salt av noe slag, skulle vi ha det måtte vi gå inn igjen med maten (som vi måtte ta med ut og spise pga ikke sitteplasser inne) og påføre dette selv. Disse var også overstekt så til de grader, som å tygge på hard gummi

Alltid vært fast kunde hos zita, men skuffende besøk denne gangen

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Sandbo1995
Anmeldt 1. januar 2020 via mobile enheter

Zitaburgeren er som den alltid har vært! Saftig med dressing, godt krydret og stekt kjøtt, og KNASENDE god pommes frites. Burgeren smaker faktisk helt annerledes enn all annen stabburetburger på gatekjøkkener rundt omkring ellers, og det sier sitt. Det er mye dårlig gatekjøkkenburger der ute, men Zita har vært på topp gjennom hele oppveksten i Lier, og byr på nostalgi når de fortsatt holder god smak mange år senere. Ser at noe klientell på facebooksiden deres klager på å ikke få krydder på friesene sine for eksempel, men lukker man opp øya så er det SVÆRE krydderbøsser på disken, da klarer jeg som alle andre å fint kunne krydre selv :) Jeg gir 5/5 og kjæresten gir 4/5.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, danieldJ3973QG
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Her får man den klassiske zita burgeren som vi har fått i alle år. Serveres fort og greit av hyggelige jenter. Stedet for en kjapp lunsj eller middag når det trengs og junkfood står på tapetet.

Takk, Marius K
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

God mat, rask servering. Rent og ordentlig, samt hyggelig betjening. Har vært ett populært sted i mange år, ikke uten grunn.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Marius K

Reisende som så på Zita Matbar, så også på

Har du vært i Zita Matbar? Del dine erfaringer!