“Julemiddag”
Anmeldelse av Lierkroa

Lierkroa
Vurdert som nr. 3 av 13 Restauranter i Lier
Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Vi spiste juletallerken, både ribbe og pinnekjøtt, og det smakte veldig veldig godt. Porsjonene var også store. Anbefaler en tur til Lierkroa

Takk, tommyu390

Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Veikro som vi har vært på i tre generasjoner.
Er så glad de har beholdt kjøttkakene, selv ved bytte av eiere.
Gode kjøttkaker med ertestuing eller kålstuing, store posjoner, virkelig verdt et besøk.
Her kan man spise god mat for en billig penge.
Anbefales.
Til dessert går man inn nabodøren og kjøper verdens beste softis.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 380elinf
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Besøkte den tradisjonelle kroa i førjuls-sesongen. Som alltid mye folk her på denne gamle traveren. Gikk for biffsnadder og lutefisk. Lutefisken var litt løs i fisken, men snadderet veldig bra. Trivelig plass med god norsk husmannskost. Hyggelig og rask betjening. Bra!

Dato for besøk: november 2017
1  Takk, Fornebu
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Vi stakk innom etter en lang dag på stranda.
Mye folk, men her gikk det raskt!
Vennlig personale, meget rent og mye å velge mellom.
Det er en veikro, men en veldig god en.
Mer enn man kan forvente seg. Og maten smakte godt.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, jeanettej661
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Folk kommer langveisfra for å kose seg med softisen her. Den er usedvanlig stor og ikke minst fersk. Ikke engang de som leverer is hit skjønner hvorfor det selges så mye is her. Vel verdt et besøk.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, strand1948

Reisende som så på Lierkroa, så også på

Har du vært i Lierkroa? Del dine erfaringer!