“Ordinært norsk kosthold”
Anmeldelse av Lierkroa

Lierkroa
Vurdert som nr. 2 av 11 Restauranter i Lier
Anmeldt 17. januar 2019

Godt besøkt spisested med jevnt over god norsk mat. Store, rause porsjoner med mye tilbehør. Passer for alle.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, ToyahBerskaug

Anmeldt 31. desember 2018 via mobile enheter

Var på Lierkroa med min mor for søndagsmiddag. Vi spiste lutefisk og stekt fjellørret. Veldig hyggelig betjening, men fryktelig mat. Potetene hadde hardt skall, ørreten smakte dårlig og lutefisken var vannete og slimete og hadde limkonsistens. Var egentlig uspiselig mat. Andre besøket der og det første var heller ikke bra.

3  Takk, 923kjetilh
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Vanvittig mye mennesker, litt lang kø for å få bestilt mat, men det var det vært! Effektiv servering og helt utrolig nydelig mat

1  Takk, Maryblue50
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Lierkroa er veldig populært, så vi bestemte oss for å prøve. Vi fikk helt ordinær kromat og kan ikke fatte hvorfor stedet er så populært. Hverken mat, interiør eller service var noe som helst ut over det ordinære. Uansett så er iallefall det man får servert forutsigbart.

2  Takk, Bordevik
Anmeldt 7. desember 2018

Ett dagligdags spisested med stor meny.
Meget flotte smørbrød og kaker!
Middagsrettene er gode og stoore.
Virker som om stedet frekventeres mye av lokalbefolkningen i Lier, Asker og Røyken, sikker på grunn av sin gode, lokale mat.

Takk, 484runej

Reisende som så på Lierkroa, så også på

Har du vært i Lierkroa? Del dine erfaringer!