Anmeldt 7. april 2018

Spiste løvstek, spurte etter grønnsaker i stedet for potet det fikk jeg. Løvbiffen var grå på begge sider smakte gammelt og kokt. Grønnsakene jeg spurte etter var en haug med fryste gulrøtter i hel kokt, de bare rant av gaffelen. Salaten bestod av kinakål, en tomatbit og fire maiskorn fra boks. Smakte helt grusomt selv med de to posene med dressing over. Sausen var fra pose...

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, 900theah
Anmeldt 22. oktober 2017 via mobile enheter

Rett og slett uspiselig, salaten var kinakål m en tomatbit, en agurkbit og tre! Maiskorn druknet i dressing. I tillegg rødspette med mest frityr tørr utenpå og dvask inni. Sorry, men hit drar vi aldri igjen.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Beak1708
Anmeldt 8. juli 2017 via mobile enheter

Har kjørt forbi her hundrevis av ganger men aldri stoppet for å spise på kroa her. Det gjorde vi i dag på vei til Dokka.Ganske mye folk som spiste her og det er jo et godt tegn. Vi bestillte dagens pepperbiff med fløtegratinerte poteter. Vi ble spurt hvordan vi ønsket biffen stekt, og vi svarte medium . Maten kom etter en liten stund. Det så ikke så værst ut og smakte faktisk bra ! Gode porsjoner. Biffen var mør og fin, men litt for mye stekt til å være medium. God peppersaus. Alt i alt en positiv opplevelse på en litt sliten veikro. Kan godt være vi stopper her igjen.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, trond116
Anmeldt 7. april 2017 via mobile enheter

Godt plassert i et godt trafikkert veikryss. Kaffe, kaker, lunsj, middag, drivstoffylling eller overnatting. Første gang her, hadde middag til fire. Kjøttdeig og spagetti, wienersnitsel og rødspette. Maten smakte godt. Desserten (hjemmelagd karamellpudding) var kjempegod. Prisnivået høyt.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, Fornebu
Anmeldt 4. september 2016 via mobile enheter

Her ble det en kjapp stopp med kaffe for litt planlegging. Stedet bærer preg av stor trafikk og innsauset av pommes frites. Ikke noe sted vi kunne tenke oss å være lenger en kaffekopp. Men gjorde nytten for vært lille ærend.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, olejacobt2015