Anmeldt 15. august 2019

Kjøpte «Dagens anbefaling», Røkt svinekam.
Tørr, som røkt svinekam pleier å være, og med standard smak. Sausen var brun, men uten smak. Grønnsakene var overkokt. Det mest positive var at det var en stor porsjon. Selv med dagens rett, som bare skulle legges opp var det ca 15 min ventetid.
I det store og hele en dårlig opplevelse.

Dato for oppholdet: august 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, aldor51
Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

På vei hjem fra Kongsberg ble det stopp med middag her.
Hjemmelaget snitzel ble valgt sammen med potet.
Det fulgte også med en saus og salat.

Dette var ikke som det burde( se bilde), overstekt og tørr snitzel. Hvordan man klarer å ødelegge kjøttet slik er helt utrolig. Salaten var grei, potetene også men med begynnende tørkeskorpe, men etter det manglet det meste.
Å steke «hjemmelaget» snitzel tar tid, det hadde jeg, men maten var på bordet før jeg visste ordet av det.
Nei, dette går ikke, og dette ble mitt aller siste stopp her.

Dato for oppholdet: september 2018
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, safetyguide1
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Tradisjonell kafé med norsk husmannskost. Gikk for kjøttkaker og lapskaus. Store porsjoner. Smakte som det skulle. Litt slitent lokale men hyggelig betjening. Mange stamgjester. Oscarbiff eller husets snitzel kan anbefales.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Fornebu
Anmeldt 7. april 2018

Spiste løvstek, spurte etter grønnsaker i stedet for potet det fikk jeg. Løvbiffen var grå på begge sider smakte gammelt og kokt. Grønnsakene jeg spurte etter var en haug med fryste gulrøtter i hel kokt, de bare rant av gaffelen. Salaten bestod av kinakål, en tomatbit og fire maiskorn fra boks. Smakte helt grusomt selv med de to posene med dressing over. Sausen var fra pose...

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, 900theah
Anmeldt 22. oktober 2017 via mobile enheter

Rett og slett uspiselig, salaten var kinakål m en tomatbit, en agurkbit og tre! Maiskorn druknet i dressing. I tillegg rødspette med mest frityr tørr utenpå og dvask inni. Sorry, men hit drar vi aldri igjen.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Beak1708