Vio.com
Etrip
StayForLong
SuperTravel
Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk koselig spa-hotel med sunn god mat, flotte treningsfasiliteter, gode el-sykler til utlån, ulike spa-behandlinger. Meget hyggelig betjening, godt auditorium for mindre gruppe, avslappende atmosfære i felles opphildsrom. Hotellet har egne aktivitetsledere som tilbyr aktivitet gjennom hele dagen av ulik art. De har også masse kunnskap om den spennende lokalhistorien Finnskogen omhandler. Her kan man virkelig lade batteriene!

Dato for oppholdet: september 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, mariellklung
Anmeldt 10. juni 2018 via mobile enheter

Elsker stedet. Stillhet, ro og nydelig natur. God mat og herlig spa. Deilig å sitte på baksiden og se på utsikten og føle at man får ro i sjelen helt automatisk. Kommer garantert tilbake hit. Har hørt noen synes det er dyrt, men for meg er det verdt pengene!

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, O6329TDanitab
Anmeldt 30. januar 2018 via mobile enheter

Hadde et fantastisk opphold på vanntreningshelgen. Fantastisk med både spa og masse aktiviteter hele tiden,men likvel følelse av fred og ro. God og sunn mat, og her ku man låne bøker på bibliotek om man had glemt en god bok-fine stuer sitte lese i og en lite utsalg av småvarer på hotellet.kommer absolutt tilbake.savnet kanskje tilgang på mer håndkler da de ble søkkvåte etter hver badeøkt

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, 791livs
Anmeldt 7. november 2017

Flott beliggenhet. Måltider har fokus på vegetarmat , men har også innslag av kjøtt og fisk, variert og innbydende.Mange aktivitetstilbud som er inklusiv i oppholdsprisen, men også mulighet for spabehandlinger og individuell veiledning, Første gang jeg har hatt med meg hund på hotell, hvor jeg blir møtt med matskåler og hundekurv, samt tyggebein og hundegodt på rommet

Dato for oppholdet: november 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, kristinmelir
Anmeldt 1. oktober 2017 via mobile enheter

Store forventninger ble godt innfridd etter tre netter på Finnskogtoppen.
Mat: fantastisk frokost og lunsj. Sunt og godt. Noe ensformig middag.
Spa: Deilig og varmt basseng. Enda mer spa følelse kunne det blitt med noe større tilgang på håndklær og tøfler, samt bedre produkter enn Lux shampoo og såpe i ett. Vårt opphold ble noe ødelagt av stor barneflokk som regjerte basseng og boblebad 2 av 3 dager.
Rom: Helt greie rom og bad, men senger bør oppgraderes. Syntetiske dyner og puter er også en skuffelse. Rommet vårt ble ikke rengjort en av dagene, selv om vi sa ifra i resepsjonen

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, lijebs