Vio.com
Etrip
StayForLong
SuperTravel
Anmeldt 30. oktober 2018

Virkelig et sted hvor man kan nyte natur,deilig mat og velvære .En rolig og god atmosfære preger stedet.De tilbyr mange forskjellige kroppsbehandlinger, men dette bør/må man bestille i god tid på forhånd .

Romtips: Nydelig utsikt på enkelte rom
Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, torilgranheime
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Koselig og delikat hotell. Rent og pent. Fantastisk utsikt. Hunder og barn er velkommen, men du har et ansvar for at de er rolige. Dette er et hotell hvor du skal finne roen. Varriert aktivitetsprogram igjennom hele dagen som du kan være med på hvis du vil. Alt fra vannaerobic og spinning til spaserturer i Finnskogen. Fint bade/spa-anlegg med basseng, boblebad og badstuer.
Hyggelig og oppmerksomt personale som møter deg med et smil. Rommet var koselig med skrivebord, godstol og god seng. Stor tv på veggen og gratis wifi på hotellet. Badekåpe på rommet og hyggelig hilsen om at det er lov å tusle rundt på hotellet iført badekåpe.
Maten så som så, men sunt er det uten tvil. Kål og salater i alle regnbuens farger. Varme kyllinglår dag en. Lutefisk med tilbehør dag to. Det serveres vann, men både øl og vin kan kjøpes. Litt stusselig utvalg pålegg til frokost, men det fantes både sild og kokt egg. Brunost, gulost, syltetøy og kål i alle varrianter. Juice, melk og kaffe.
Et stille og rolig hotell med en avslappende atmosfære. Her finner du roen. Hit kan jeg godt reise igjen.

Dato for oppholdet: oktober 2018
2  Takk, 877p_ls
Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk koselig spa-hotel med sunn god mat, flotte treningsfasiliteter, gode el-sykler til utlån, ulike spa-behandlinger. Meget hyggelig betjening, godt auditorium for mindre gruppe, avslappende atmosfære i felles opphildsrom. Hotellet har egne aktivitetsledere som tilbyr aktivitet gjennom hele dagen av ulik art. De har også masse kunnskap om den spennende lokalhistorien Finnskogen omhandler. Her kan man virkelig lade batteriene!

Dato for oppholdet: september 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, mariellklung
Anmeldt 10. juni 2018 via mobile enheter

Elsker stedet. Stillhet, ro og nydelig natur. God mat og herlig spa. Deilig å sitte på baksiden og se på utsikten og føle at man får ro i sjelen helt automatisk. Kommer garantert tilbake hit. Har hørt noen synes det er dyrt, men for meg er det verdt pengene!

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, O6329TDanitab
Anmeldt 30. januar 2018 via mobile enheter

Hadde et fantastisk opphold på vanntreningshelgen. Fantastisk med både spa og masse aktiviteter hele tiden,men likvel følelse av fred og ro. God og sunn mat, og her ku man låne bøker på bibliotek om man had glemt en god bok-fine stuer sitte lese i og en lite utsalg av småvarer på hotellet.kommer absolutt tilbake.savnet kanskje tilgang på mer håndkler da de ble søkkvåte etter hver badeøkt

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, 791livs