Anmeldt 29. januar 2020

Sist helg var vi tre damer som hadde bestilt Dag spa med behandlinger og fått bekreftet pr . mail.i resepsjon var en strøket fra time , og en kunne ikke få den som var bestilt ,men vi fekk da behandling men en ikke det som var bestilt .Terapeutene var søte og greie men tviler på om dem hadde reell utdannelse til å bruke navnet terapeaut ,rommet vi fekk behandling ble benyttet til overnatting av personale ,ikke greit...dusj rom etter behandling ikke bra .. UHYGENISK .og at en måtte gå gjennom spise resturant før og etter behandling ,og siden beh. var sen, var maten bespising på begynt .Mat med buffe lørdag kom heller ikke opp til forventninger og det som dem reklamerer med. OKAY vi var enig om at vi var glade vi skulle hjem .Må til føre vi alle har vert om kring i verden på spa og opphold , og finnskogen spa kommer nok nederst på lista på det meste.TIL SLUTT kunne dem spandert opplyst uteområder rundt omkring ,mørkt ned til parkering...blant annet .

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, morerose48
Anmeldt 15. desember 2019

Super service, flotte rom, fantastisk god mat og aktiviteter for enhver smak!
Basseng, dampbad og badstuen kan du benytte fra tidlig morgen til sen kveld.
Hotellets aktivitetsplan med organisert bassengtrening, guidede gåturer, ettermiddagstrening, yoga, foredrag, etc etc - gjør hotellet unikt og supert også å besøke alene.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, LillyB85
Anmeldt 17. oktober 2019 via mobile enheter

Fin beliggenhet og bra service. Fikk massage (både jeg og samboeren). Fikk massage av en massør med lange negler, fotbad i en alminnelig plastikkbalje mens jeg satt i en stråstol med masse håndklær på.. synes man kan forvente mer enn det når man betaler en såppas høy pris. Innredningen på rommene de benytter minner om en hytte med furukledde vegger og møbler..
Kommer nok heller til å benytte meg av mitt lokale spa heretter, med skikkelig spa følelse.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Connie L
Anmeldt 17. juni 2019

Sist helg skulle vår flinke illustratør til Finnskogtoppen, og som en overraskelse bestilte vi en SPA behandling. Betjeningen kunne ordne dette raskt og foreslo et gavekort på 880, og også en fruktkurv, for det ble litt hyggeligere å legge gavekortet sammen med det. En god løsning trodde vi, men det viste seg at gavekortet aldri ble lagt i fruktkurven, men i en perm blant andre brosjyrer og infomateriell. Vår illustratør (som ikke visste at hun hadde noe gavekort) fant naturlig nok ikke kortet da hun kom, og heller ikke i løpet av resten av oppholdet. Da hun i dag takket oss for hyggelig fruktkurv, spurte vi om gavekortet. Det hadde hun aldri fått. Vi tok kontakt med daglig leder, som svarte at dersom hun ikke hadde funnet gavekortet var det hennes/vårt problem. Daglig leder tar ingen kritikk for hvordan det (ikke) ble overlevert og beløpet kunne ikke tilbakebetales. Forslag fra daglig leder er å benytte kortet ved neste besøk (ikke så fryktelig aktuelt) - alternativt å selge det på Finn.no.

Jeg synes den eneste riktige måten å korrigere en slik tabbe på er å beklage at de ikke klarte å overrekke gavekortet på en ordentlig måte (det er ikke ordentlig hvis hun ikke har fått det) og selvsagt refundere det. Vi har jo kjøpt et gavekort som ikke har blitt overlevert, selv om daglig leder sier han har gjort sitt. Jeg er selv daglig leder i et selskap som lever av å selger produkter og tjenester, og er svært overrasket over den manglende imøtekommelse og holdning som jeg blir møtt med av et hotell som profilerer seg på at «alt er til for å gjøre deg vel». I stedet blir etterlattinntrykk dårlig service, kjip ledelse, og at dette et sted jeg aldri kommer til å besøke selv.

Dato for oppholdet: juni 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
2  Takk, Marte N
Anmeldt 9. juni 2019

Reiste ilag med ei venninne,har vore på finnskogtoppen 5 gonger og like bra alle gongene. Det som er så bra ,ein kan ta med hunden,har rom der hunden kan bu ilag med meg. Hyggelig betjening og god mat,hadde rom med utsikt til sjøen,flott.

Romtips: Veldig bra med utsikt til skogen og sjøen
Dato for oppholdet: mai 2019
  • Reisetype: Reiste med venner