Anmeldt 22. november 2016

Har holdt mange kurs og treninger på dette stedet. Alltid hyggelig å komme hit. Trivelig betjening og god mat. Det er en noe langt tur inn hit, men vel verd turen. Denne gangen trente vi i grupper og fordelte oss i alle rommene. Dette fungerte godt. De har fått nye rom tilgjengelig for grupper så det var en positiv opplevelse. Fyr i peisen og kaffe/mineralvann tilgjengelig hele tiden. Trivelig

Romtips: Små men trivelige rom.
Dato for oppholdet: oktober 2016
1  Takk, janoves2013
Anmeldt 28. september 2016 via mobile enheter

Perfekt med få forstyrrelser i nydelig natur. Hyggelig vertskap og god mat. Litt begrenset mobilnett og bredbånd tilgang så videomøter fungerer dårlig. Kan uansett anbefale stedet for firmaturer. Skyting med hagle var også en artig aktivitet vi fikk testet.

Takk, Morten B
Anmeldt 8. september 2016 via mobile enheter

Var med en større gruppe først på konferansesalen på selve gården, så ut til lavvo leiren etterpå med overnatting. Værgudene var med oss og gav oss en flott opplevelse. Maten var nydelig, man opplevde at de som var der gjorde det aller beste for akkurat oss : ) Lavvoen ligger flott ved vannet, hvor vi hadde forskjellige aktiviteter. Kvelden var magisk med hjortelår, underholdning og hygge rundt bålet. Vær forberedt på lite søvn...mye snorking og hardt underlag.

Takk, G4851JSthomasg
Anmeldt 8. september 2016 via mobile enheter

Dette kan anbefales, flinke folk med gjennomføring av aktiviteter. Høydeløypa var mer en høy nok. Ekstremt flinke kokker og serveringspersonale. Maarud gård klemte til med live musikk i lavvoen som lagde kjempestevning.

Takk, Tommy T
Anmeldt 4. juni 2015

Er du på jakt etter et sted med unik atmosfære, fantastiske omgivelser, nydelig mat, opplevelser og utfordringer du kanskje aldri har opplevd maken til?
Da er definitivt Maarud Gaard Opplevelser stedet for deg!
Her kan du senke skuldrene og overlate alt til profesjonelle mennesker som gjør sitt ytterste for at du skal ha det bra. Ønsker du å ta et (eller flere) skritt ut av komfortsonen så tilbyr stedet en mengde ulike utfordringer og opplevelser, tilpasset både ferdigheter og ambisjonsnivå.
Stå opp tidlig, nyt freden og roen i skogen, og ta deg et forfriskende morgenbad. Kvelden kan avslutte i den ved fyrte badestampen og badstuen, eller rundt bålet i gapahuken nede ved vannet.
Ingen steder jeg vet om kan tilby noe så unikt som Maarud Gaard Opplevelser!
God tur!

Dato for oppholdet: juni 2015