Åpen i dag: Stengt
Fantastisk mat, og veldig koselig beliggenhet helt nede ved Mjøskanten.

Fantastisk mat og nydelig beliggenhet rett ved Mjøskanten. Potetsuppen med bacon og trøffel er den... les mer

Anmeldt 23. april 2022
ToveT134
Hamar, Norge
Matopplevelse

Anmeldt 6. august 2021
evaiaastorp
Skiptvet, Norge

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Vi kom for sent til omvisning, men spiste en fantastisk god middag med tilhørende drikke. Kan anbefales på det varmeste.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, evaiaastorp
Anmeldt 7. mai 2021 via mobile enheter

I disse koronatider - og man samtidig vil feire litt - valgte vi Atlungstad første helgen det var åpent igjen, og det var et hyggelig sted å være. Lite folk selvsagt, men nydelig mat - kalv entrecôte - og upåklagelig service. Tar med venner tilbake neste gang og smaker på akevitten også

Dato for opplevelse: april 2021
Takk, MonaS1519
Anmeldt 6. september 2020 via mobile enheter

Nydelig mat i flotte omgivelser. Var lite folk i restauranten, vi fikk hjelp raskt. Mat og drikke kom fort. Spiste fjellørret, mannen min spiste helstekt indrefilet. Maten var perfekt. Alltid redd for å bestille fisk i innlandet, men her var det perfekt. Prikken på i’ en var Norwegian coffee til dessert. Irish coffee med akevitt. Denne var virkelig god. Alt i alt en vellykket opplevelse. Terningkast 6.

Dato for opplevelse: september 2020
1  Takk, G1356KUanital
Ole V, Daglig leder på Atlungstad Brenneri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2020

Hei,

Tusen takk for en veldig hyggelig og flott anmeldelse. Tusen takk for at dere valgte å besøke oss, håper vi snart sees igjen:-).
Vennlig hilse
Ole, brenneridirektør

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Ringte fredag 10.7 for og melde oss på omvisning lørdag 11.7. Ble da fortalt bare og komme på lørdag for vi har hatt så lite folk. Vi reiste fra Elverum med buss på lørdag. Hadde store forventninger og gledet oss. Da vi kom dit ble vi stående og se på alle jentene som sprang med mat. Spurte hvor kan vi sitte ? Hvor er menyen? En ung servitør som ikke hadde tid til og stoppe, står på bordet den. Vi spurte så om omvisning , nei fullt i dag,sorry for det. Skuffelsen var stor hos oss. Ingen voksne som kunne gi en ordentlig forklaring. Bare ungdommer som sprang rundt. Pengemaskin, uten service synes vi. Anbefaler ikke dette stedet til noen.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Henrik H

Hei,
Beklaget at dere ikke fikk den opplevelse dere hadde fortjent og forventet! Det er ikke slik det skal være hos oss. Dere skulle selvsagt fått informasjon om hvordan det var med omvisning når dere ringte. Dere skulle også fått en bedre informasjon og service når dere var hos oss. Selv om det er en hektisk sommer, skal du fortsatt ha gode opplevelser på Atlungstad! Jeg håper dere velger å gi oss en ny sjanse til gode opplevelser!
Vennlig hilsen
Ole, Brenneridirektør

Anmeldt 23. mai 2020 via mobile enheter

Hit er det bare å ta seg en tur! Vi spiste verdens møreste mørbrad med ypperlig tilbehør til , og til en pris av bare 195kr!
Hyggelig betjening og ypperlig service pluss at de har et enormt utvalg av aquavit.

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, Børre N

Hei Børre,

Tusen takk for din tilbakemelding og deres besøk! Veldig glade for at dere velger å besøke oss, og for at dere har gode opplevelser hos oss!
Håper vi sees snart igjen!
Vennlig hilsen
Ole, Brenneridirektør