Åpen i dag: Stengt
Veldig fine utstillingslokaler til store kunstverk

Anmeldt 1. juli 2021
Ingeborg56
Oslo, Norge
Solid samling oplevelser

Dette er et sted som viser en veldig spennende blanding av erfarne, sterke nav og samtidig har nye... les mer

Anmeldt 17. august 2019
207arnew
Drøbak, Norge

Anmeldt 1. juli 2021

Veldig hyggelig velkomst med god informasjon om utstillingen og kunstsenteret! Det var det første besøket vårt hit, men vi kom hit på grunn av utstillingen. Veldig originale utstillingslokaler - til og med gamle staller var tatt i bruk. Veldig fine lokaler til den fantastiske glasskunsten til Ulla-Mari Brantenberg som trenger mye plass og høyt under taket for å komme til sin rett. Vi kommer gjerne tilbake hit for å se andre utstillinger.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Ingeborg56
Anmeldt 17. august 2019 via mobile enheter

Dette er et sted som viser en veldig spennende blanding av erfarne, sterke nav og samtidig har nye ideer.
Veldig hyggelig, hjelpsom og kunnskapsrik betjening.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, 207arnew
Hilde Nyeggen M, Daglig leder på Glasslåven kunstsenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2019

Takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Viktig for oss å ta alle besøkende godt i mot. Alt godt! Hilde (daglig leder)

Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

I Glasslåven har man klart å forene bevaring med det funksjonelle og selve bygget er veldig flott. Vekslende kunstutstillinger og arbeidsplass for flere kunstnere. Vel verd et besøk når du besøker det vakre kulturlandskapet og Granavollen.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, hegesolerod

Hei Hege! Takk for hyggelig omtale. Enig med deg i at Glasslåven ligger i et nydelig kulturlandskap! Velkommen tilbake, vi har nye utstillinger cirka 4 ganger per år. Og vi har intimkonserter og andre arrangement, som f.eks. kunstnersamtale knyttet til hver utstilling). Følg med i lokalavisen eller på facebook. Nettsiden vår skal også bli mer fyldig etterhvert. Alt godt, Hilde

Anmeldt 1. juli 2018

I Glasslåven er det flere utstillinger. Liv Blåvarp med utrolige tresmykker og kunsthåndverkeren Tor Gimle med kniver, veggskap m.m. I tillegg har den legendariske tegneren i Oppland Arbeiderblad, Herb en humørfylt og treffende utstilling av sine tegninger. I tillegg har glasskunstner Ulla Marie Brantenberg fast utstilling her av glasskunst. Besøk anbefales på det varmeste.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, KnutS193

Hei Knut! (Nå får du svar veldig lenge etterpå, men håper du setter pris på det likevel:)
Takk for hyggelig tilbakemelding! I sommer har vi hatt utstilling med Ørnulf Opdahl (fikk dus ett den?) og neste år blir det glasskunst av Ulla-Mari Brantenberg i hele låven! Hun har også invitert med seg Toril Bjorg, så den er det bare å glede seg til. Åpningsdato allerede bestemt: 13. juni 2020. Snart åpner vi høstens utstilling med underfundige bilder av Eli Hovdenak (7.9.19). Den blir ås ei helgene 11-16 til og med 17. nov. Velkommen tilbake!
Beste hilsen, Hilde

Anmeldt 30. desember 2017

En rekke besøk ved foredrag og utstillinger. Kjempespennende bygg med arbeidssted for en rekke kunstnere. Ulla Marie Brantenbergs glassblåserverksted og salgsutstilling er verd et besøk i seg selv. Besøk anbefales kombinert med bespisning ved Granavollen Gjæstgiveri. Glasslåven ligger i et nasjonalt og historisk kulturlandskap med nærhet til Søsterkirkene, Steinhuset,historiske Granavollen og flere attraksjoner Gjæstgiveri. Mandag 12. februar kl. 19.00 blir det foredrag av krisepsykiater og professor emeritus Lars Weisæth: "Terrortrusselen - Hva gjør den med oss"?

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, KnutS193

Nå aner det meg hvilken Knut dette er :) Takk for at du er en god støttespiller! Hilde