“Avdeling Brandbu”

C'imperial Asian Restaurant
Vurdert som nr. 6 av 9 Restauranter i Gran
Anmeldt 28. august 2021

Crispy Duck hos avdeling Brandbu anbefales ikke, kaldt, tørt, smakløst, mye fett og brusk. Ville antagelig ikke gitt det til hunden engang.
Treg service, høyt støynivå selv med lite kunder, mye skrammel og bråk.
Røyking rett utenfor inngangsdøren så røyk og lukt kommer fort innendørs.
Ett åpent toalett så der ble det fort kø.
Bulepreg.

Kommer ikke tilbake, da spiser jeg heller en pølse på Statoil.

Takk, mrf364

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat. En vegetar- og en kyllingrett. Alt fremstod ferskt og delikat, med crispi grønnsaker.
Godt gjort å få til et hyggelig lokale i det industriaktige COOP?-bygget.
Rask service. Hyggelig prisnivå.

Takk, Pål M
Anmeldt 24. september 2019 via mobile enheter

Fantastisk god mat, lekkert tilrettelagt. Blide og hyggelige servitører. Første gang vi har vært her, men helt klart ikke siste. Anbefales.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Kaiakk1
Anmeldt 3. juli 2019 via mobile enheter

Smakløs udelikat grå gugge. Rett å slett en dårlig opplevelse. Burde hatt mere smak og grønnsaker med innbydende farge som appellerer til appetitten.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Freedom369362
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Ganske nye lokaler, men smakfullt og innbydende innredet.
Hyggelig og serviceminded betjening.

Asiatisk meny med både kinesisk, thailandsk og japansk. Det er 5 alternative set menyer og vi forsøkte en med tom yum-suppe, to hovedretter og mangopudding til dessert. Alt i alt 4 velsmakende retter med litt spicy smak som passet våre ganer fortreffelig. Spesielt bør hovedretten med tørrstekt strimlet oksekjøtt fremheves.

Anbefaler restauranten og kommer helt sikkert igjen

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, pedbjo

Reisende som så på C'imperial Asian Restaurant, så også på

Har du vært i C'imperial Asian Restaurant? Del dine erfaringer!