Anmeldt 6. september 2018

God mat, hotellet anbefales!
Her kan man slappe av i velværeavdeling, lese en bok i en av de koselige stuene eller kose seg med noe godt å drikke.
Hyggelig atmosfære og flott særpreg. Store, luftige og moderne konferanse lokaler.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, Eck87
Kari N, General Manager på Sanner Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi håper å se deg igjen, - velkommen tilbake.

Anmeldt 29. august 2018

Et meget bra hotell med meget god service, hyggelig betjening, deilig mat og koselige lokaler for vår benyttelse.
Hotellet har en god, flott og landlig beliggenhet med fin utsikt over Hadelands naturlandskap og omgivelser. Fine, lyse og innbydende rom.

Dato for oppholdet: oktober 2017
1  Takk, JohnR7179
Kari N, Manager på Sanner Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2018

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en anmeldelse, og for hyggelig besøk på Sanner. Vi håper å se deg igjen, velkommen tilbake.

Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Her møter man mye gammel hyggelig kultur i en rolig atmosfære. Mange av stuene er svært gamle. Rommene er litt slitt og noe lytt. Vi brukte Bisperommet til konferanse for ca 14 noe som fungerte bra. Matopplevelsen var bra.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Petter E
Kari N, General Manager på Sanner Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2018

Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en anmeldelse. Velkommen tilbake til Sanner :)

Anmeldt 13. juli 2018

Har vært her flere ganger på kurs og er alltid like fornøyd både med rom og mat. Denne gangen var jeg der med min datter på 10 år, og vi hadde nok en gang et strålende opphold. Hotellet er gammelt og koselig på alle mulige måter. En del rom er pusset opp og andre er det ikke, men det gjør absolutt ingenting. Vi fikk et koselig stort rom som vi var strålende fornøyde med. Kan ikke si annet enn at jeg virkelig liker atmosfæren og stemningen på dette hotellet...for de av dere som har sett den danske serien Badehotellet og liker den, så får du litt samme stemningen her...Jeg legger ved noen bilder både fra sommer og vinteropphold.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Steinar H

Hei og tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en anmeldelse. Veldig hyggelig å høre at dere trives på Sanner og hadde et hyggelig opphold. Velkommen tilbake! :)

Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

Mamma og jeg bodde i en av hyttene til hotellet (jomfruburet) 1 natt (eneste som var ledig).

Hytta hadde en fin strl for 2 pers, selv om sengen var litt smal for 2 voksne personer som ikke ville ligge oppå hverandre.
Fin strl og stil på stue/kjøkken og enkelt og greit bad.
Det var en terrasse, men det var så tettpakket m trær rundt at det såvidt kom en smal stripe m sol gjennom. Den kan derfor ikke brukes for å nyte sola. Man kan sitte foran hytta på grusstien der på 2 stk café-stoler.

Vi ventet i 30 min ved ankomst ettersom noen før oss hadde hatt en sen utsjekk og hytta måtte vaskes før vi kunne sjekke inn. Det var helt greit for oss.
Da vi fikk hytta var det derimot masse døde insekter i vinduskarmer og på gulv. Det var synlig støvete (vi var begge ganske tette dagen etterpå og mener det skyldes alt støvet) og sluket i dusjen var veldig ekkelt, med brun gugge jeg måtte vaske bort før jeg klarte dusje der.

Litt dyrt for 2 pers når frokost ikke var inkludert og når vi fikk beskjed om at vi ikke kunne bruke hotellets fasiliteter pga en bankett.

Søt hytte og pent hotell med koselig beliggenhet, men veldig møkkete.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, YvonneSand

Hei, og takk for at du tok deg tid til å legge igjen en anmeldelse. Så leit å høre om din opplevelse i Jomfruburet. Vi beklager selvfølgelig for det tette sluket, sånt skal ikke skje. Vi er alltid takknemlig for å få beskjed om dette direkte, slik at vi får en mulighet til å rette opp feilen raskest mulig. Da dere var her, hadde vi et stort bryllup med masse mennesker, så hotellet var dessverre stengt for andre gjester. Dette informerte vi imidlertid om da dere bestilte, og oppfordret dere samtidig til å besøke Jomfruburets hjemmeside, så dere kunne se bilder, priser og informasjon om hyttens fasiliteter.
Mammaen din sa ingenting om dine opplevelser da hun sjekket ut, men gav uttrykk for at dere hadde hatt et fint opphold og gjerne ville komme tilbake.
Ellers er det veldig uheldig at du legger anmeldelsen av Jomfruburet her på siden til Sanner Hotell, da du verken har bodd, opplevd eller spist på hotellet. Jomfruburet/Drengestua er privateide hytter, som også leies ut uavhengig av Sanner.
Vi ønsker dere velkommen tilbake, og håper vi får sjansen til å reparere førsteinntrykket.
Vh. Kari