Travelocity
Orbitz.com
ZenHotels.com
Anmeldt 17. juni 2020

Vi kom endelig sammen etter måneder på hjemmekontor, og var visst første gruppe Sanner Hotell hadde etter sin koronaperiode.
Fant jeg noe negativt med hotellet? Nei.
Vel var det rart med pekebuffet og plastpakket pausemat, men det er jo ikke hotellets feil.
Ting funka utmerket. Betjeningen var strålende. Vi satte spesielt pris på at de hadde en lærling i resepsjonen. Det vitner om ansvar for å utvikle og utdanne nytt personale og på satsing på kvalitet.
Middagen var kortreist og strålende.
Rommet var helt ok, men dusjkabinettet var absolutt for lite, særlig for en overvektig person som meg. Men jeg greide da å klemme meg inn.

Romtips: 107 was good - not too much sun and quiet - if they fix the door lock
Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, r0lvh
Kari Næss, General Manager på Sanner Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2020

Tusen takk for hyggelig kommentar og for hyggelig besøk. Og jammen var det godt med besøk etter en lang koronastengt periode. Vi håper dere finner veien igjen :)

Anmeldt 3. februar 2020

Her blir alt ordnet og en føler seg velkommen lenge før en kommer. Hyggelige rom.
Jeg skulle feire ring bursdag og hadde med meg voksne barn, mann, svigerfar og venner. Vi fikk egne lokaler til middagen og etterpå. Det var vi kjempe fornøyde med.
Nydelig mat også alergitilpaset. Alle i personalet har smilet på lur og pusler om oss som best de kan. Hit kommer jeg tilbake så fort jeg har har mulighet.

Dato for oppholdet: februar 2020
2  Takk, bentemoent
Kari N, General Manager på Sanner Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. februar 2020

Hei Bente. Tusen takk for veldig hyggelig besøk og for at du tok deg tid til å legge igjen en anmeldelse av Sanner.
Håper å se deg igjen her om ikke lenge. Velkommen tilbake!

Anmeldt 16. desember 2019 via mobile enheter

Du får ikke avis og vannflaske ved innsjekk. Du får ikke tusenvis av medlemspoeng. Du får ikke oppgradert rom og gullmedlemsskap.

Du får en jordnær, tvers i gjennom trivelig kvalitetsopplevelse. Har aldri fått et kjipt rom, og ingen rom har vært like. Som konferansekunde har jeg aldri møtt krangle meg til utstyr, tilvalg etc. Betjeningen bare fikser det, ofte før jeg vet jeg har behovet. Maten er som alltid outstanding.

Kommer tilbake any time!

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, Lars T
Kari N, General Manager på Sanner Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2020

Hei Lars. Tusen takk for veldig hyggelig anmeldelse, - så godt å høre du trives på Sanner! Velkommen tilbake, vi gleder oss til å se deg igjen.

Anmeldt 2. desember 2019

Jeg var på hotellet ifbm et salgsmøte med jobben. Noen dager i forveien ringte jeg og snakket med en i resepsjonen vedr min matallergi. Hun forsikret meg om at jeg skulle få allergifri mat og skulle snakke med kjøkkenet og så de lagde egen tallerken til meg. Når jeg ankom hotellet presenterte jeg meg og ble møtt av samme damen. De tok så hensyn under alle måltid så jeg vet at hit kan jeg trygt dra igjen. Et fantastisk hotel med det som må være den beste hotel frokosten og lunsjen jeg noensinne har spist. Helt nydelig og det toppes av noe så godt som ordentlig hjemmelaget rømmegrøt. Alle kollegaene mine snakker om rømmegrøten.
Flotte rene og pene rom i et nydelig hotel med personlig service og en fantastisk beliggenhet.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, 571trineh

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig anmeldelse her på Tripadvisor. Vi prøver så godt vi kan å ta hensyn til alle allergier, og så hyggelig at du satte pris på det. Takk for gode ord, og velkommen tilbake.

Anmeldt 21. oktober 2019

25 stk. koste oss på gjenforeningstreff fredag. Vi koste oss med deilig mat og drikke, dessert og vin. Utrolig koselige lokaler og fantastisk service. Bare smil møtte oss fra de ansatte.
Tar gjerne turen om gjen.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Solveig B
Kari N, General Manager på Sanner Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2019

Hei Solveig, og takk for at du tok deg tid til å legge igjen en anmeldelse. Veldig hyggelig å ha dere på besøk i helgen, og godt å høre at dere koste dere. Velkommen tilbake!