Orbitz.com
Travelocity
FindHotel
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Fin beliggenhet, hyggelig betjening som gjorde det de kunne for at vi skulle være fornøyd. Rommet var ok, badet var litt for kaldt. Spa-anlegget hadde fint innendørs badebasseng og tilhørende trimrom. Frokosten var god og variert. Middagen far fast meny 3 retter, vi valgte 2 retter, hovedrett og dessert. Hadde forventet litt bedre kvalitet på dette måltidet.
Hotellet hadde fin beliggenhet for vårt besøk til forskjellige severdigheter i området.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, torkjell E
Kari N, Gjestetjenester/resepsjon på Sanner Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2021

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive noen ord om oppholdet ditt her på Sanner. Velkommen tilbake.

Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Første overnatting på Sanner Hotell for oss. Flott rom med sitteområde liggende på baksiden av hotellet, stille og fint. Alt var rent og hyggelig.
Å komme inn på hotellet ga oss følelsen av å være velkommen, og hotellet har masse sjarm. Her er det en nydelig hage med roser, en hengekøye man kan dumpe ned i, sittemøbler både under trær som gir skygge og en hyggelig terrasse. Inne er det bibliotek med bar med mahogni og chesterfield-møbler, og hjemmekoselige salonger og restaurant. Hotellet har basseng med behagelig temperert vann og fine garderober.

Personalet er hyggelig og maten er god med rause porsjoner. Nå på sommeren kunne vi velge mellom en 3-retters fast meny eller fra en sommermeny med litt lettere retter.

Vi kommer gjerne tilbake :-)

Takk, MElisabeth
Kari Næss, General Manager på Sanner Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2021

Tusen takk for hyggelig besøk, og for at du tok deg tid ti å legge igjen en anmeldelse.
Velkommen tilbake!
Vh Kari

Anmeldt 12. juni 2021

Det kan fort bli noe sterilt og mekanisk over de store kjedene, selv om de yter aldri så god service. Likevel, Sanner Hotell, med sin beliggenhet, sjarm, service og personell, er for meg noen hakk opp. Ikke nok med alle var så imøtekommende og behjelpelige, men det var også et tydelig at gjestens ve og vel var det som stod i sentrum.

Etter å ha fortalt at dette oppholdet skulle være en overraskelse og feiring av en livsbegivenhet, fikk jeg selv noen overraskelser ved ankomst. Jeg skal ikke gå i detalj, men det tok besøket opp til et nytt nivå.

Rommet var veldig fint og hotellet har en atmosfære som er veldig behagelig og inviterer til ro, ikke minst på grunn av beliggenheten. Du er ikke langt unna Oslo, men akkurat langt nok til at de landlige omgivelsene gir fred i sjela og et ypperlig avbrekk fra hverdagen.

Mat og service var også topp. Deres Afternoon Tea smakte nydelig og noe som er verdt å ta turen for i seg selv. Og skulle du/dere ha utsjekk på en varm dag, så anbefales en alkoholfri cocktail fra baren, sittende utendørs, mens man nyter de siste minuttene før hjemreisen.

Takk, adriank8510

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive noen ord om oppholdet ditt her på Sanner. Det setter vi stor pris på. Så hyggelig å høre at du hadde et vellykket opphold. Vi håper å se dere igjen, velkommen!

Anmeldt 18. januar 2021

Siden vi ikke kunne reise utenlands, så var det på tide å utforske "nærmiljøet". At vi ikke har gjort dette før! Man behøver da ikke bruke verken tid eller penger på å reise med fly/tog for å komme unna og oppleve noe annet. For et deilig sted Sanner er. Og bare en times kjøretur unna. Veldig hyggelig betjening. Fantastisk nærområde med både turmuligheter og severdigheter i gåavstand. 20 minutter med bil til Hadeland Glassverk og Kistefos. Hotellet har sjarm, og flere små stuer man kan sette seg i og nyte en god kaffe kopp og bok. Rommene varierer i størrelse, men vi booket et delux rom, som hadde god plass, en liten "stuedel" og minibar. Til middag fikk vi sitte i en gammel, sjarmerende og adskilt stue, perfekt! Deilig 3-retters middag med tilhørende vin. Vi følte oss virkelig godt ivaretatt, også mtp smittevern.
Vi kommer gjerne igjen, og tar med oss flere neste gang, så tar vi en vennetur til Gran. Anbefales!

Dato for oppholdet: oktober 2020
2  Takk, Anne2728

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive noen hyggelige ord om oppholdet ditt her på Sanner. Det setter vi stor pris på. Vi håper å se dere igjen, velkommen!

Anmeldt 4. november 2020

Veldig dyrt i forhold til det du får igjen. Iskaldt i bassenget og frokosten var langt under pari (særlig for en med cøliaki). Hadde sagt fra på forhånd, men rundstykkene de klarte å hoste opp hadde ikke gått ned hos fuglene en gang. tynt utvalg av pålegg også, så cøliakikeren gikk motløs fra frokosten. Overnattingen koster langt mer enn det det overnatting på tilsvarende hotell gjør - og å måtte sjekke ut kl 10:30? Det er jo i utgangspunktet for tidlig, men siden frokosten var sparsommelig, så rakk vi det jo...

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, Misfornoyed
Kari Næss, General Manager på Sanner Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. november 2020

Nei, så utrolig leit at du har opplevd Sanner på den måten. Det er vi virkelig lei oss for.
Vet ikke når du var her, men de siste to-tre månedene har bassenget holdt seg på mellom 28-30 grader. Dette registreres daglig. Det kan være at det var lavere temperatur i august, da vi åpnet hotellet etter å ha vært "koronastengt" i flere måneder. Men vanligvis pleier det altså å holde ca 29 grader.
Veldig trist at frokosten ikke svarte til forventningene, det beklager vi sterkt. Vi pleier å ha godt utvalg av både varme og kalde retter under frokosten. Det kan nok imidlertid være slik at utvalget er noe mer begrenset på tampen av frokosttiden, men vi fikser gladelig ekstra om noe er tomt. Når det gjelder glutenfritt utvalg, så kan vi absolutt bli bedre. Takk for innspill.
Vedrørende utsjekk, så er den som du skriver kl. 10:30, men det går helt fint å avtale senere utsjekk om ønskelig. Dette har rett og slett med at vi har renholdere som skal vaske og klargjøre rom før de neste gjestene skal sjekke inn kl. 14.
Leit at du ikke gjorde oss oppmerksomme på dette da du var her, for vårt mål alltid, er fornøyde gjester.
Velkommen tilbake om du vil gi oss en ny sjanse.